Goodstuff skrev:Pust. Till slut hemma efter totalt 125 mil i bil för att köra. Grymt bra dag och en snuskigt rolig bana!
Tack till Hans, Jane och alla andra som jobbade under dagen, Gamlot för sovplats ( sov som en gris på din porrluftmadrass. Betyder det något??) alla trevliga förare på och vid sidan av bana, Kung Hallibaba för spårning och vädret som var toppen.
Apsnus låg bara bakom polisen till Göteborg så det fick man ta igen på sluttampen från Herrljunga. Konstigt att han kan köra 1.11.9 på Knutstorp - måste vara fusk.
Den nya fjädringen funkade grymt bra och med lite justeringar kommer det bli kanon.
Jippie!! Älskar att se mig självmetallgutten skrev:Kajlyl
Bah det är inte jag... photoshopmetallgutten skrev:Sista bilden, men inte att förakta. Her übermäster GSXR1100R i sin madonna/michael jackson pose......
Pålle skrev:Svinkul dag. tiderna matchade nästan uppsatta mål och första kraschen på länge satt som en fläskläpp
Om ni missat så finns massor av mina vänners bilder på: http://www.maxolsson.net/blandat/030705/
metallgutten skrev:Jag vill tacka Tweetie och hennes kusin (?) som tog hand om min kamera och fixade så att några av oss fastnade på bild (i min kamera alltså)....
Vad gör man inte för trevliga killar .
Inte så skarpa bilder, men min kusin vill hälsa och skyller på att det var autofokusen det var fel på . Köpes den ursäkten
Det var hur som helst kul att se fart och fläkt i kurvorna!!!
Åsa; det ser riktigt bra ut! Du får mig att vilja ta licens och köra bana, men jag har nog lite mer att lära innan det
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari