Originally posted by Tweetie
Åsa; det ser riktigt bra ut! Du får mig att vilja ta licens och köra bana, men jag har nog lite mer att lära innan det [/B]
Chris Ash skrev:Mycket fint arrangerat. Det märks att ni har arrangerat ett par Sturupskörningar om man säger så.
Enda plumpen är ju att man bara kommer 20 mil mellan motorhaverierna.....
Snabbe_jag skrev:har du revit motorn än??
Skit fina bilder!! Specielt nr16.Pålle skrev:Om ni missat så finns massor av mina vänners bilder på: http://www.maxolsson.net/blandat/030705/
Chris Ash skrev:Nä, jag orkar inte rent mentalt, jag måste ta det lugnt och göra något annat ett par dagar, sen får jag ta tag i det.
kajlyl skrev:Skit fina bilder!! Specielt nr16.
men för mycket pålle o för lite kajlyl
Chrille skrev:Jag hoppas att du, när du tröttnat på den där skiten, har ork kvar att lägga på en sävligare 4-taktare i orginalskick så att du får se hur roligt det här kan vara.
Att lägga miljarder på att spränga dyra delar är oacceptabelt när man har 100% verkningsgrad.
Man ska lägga miljarder och och ha hysteriskt kul!! ...och spränga dyra delar nån gång ibland.
GSXR1100R skrev:www.strösaltisåret.nu kan du inte va lite snäll mot Chris nu din j-a pudelhippie...
Inte snabbare? Du flög ju förbi vart o varannat varv...Goodstuff skrev:Själv blev jag klockad till 1.17.00 med gökur och en hel del andra 1.17 tider så jag är nöjd.
CorbenDallas skrev:Inte snabbare? Du flög ju förbi vart o varannat varv...
1.17 gör dig lika långsam som mig, ska vi lägga av med RR och satsa på knyppling eller nåt...Goodstuff skrev:Inget som blev klockat i varje fall. Dessutom tog jag några smygare genom depån för att få fritt spår och då kan man ju hamna lite underligt och passera samma hojar flera gånger per pass, det är nog förklaringen.
GSXR1100R skrev:1.17 gör dig lika långsam som mig, ska vi lägga av med RR och satsa på knyppling eller nåt...
Glasade belägg ger i kåpan gegg, byt till Premier och du blirPålle skrev:jag körde 1.07,72 som bäst. Tuffade annars runt på låga 8'or innan jag övade framhjulslåsning på gräs
Det går åt rätt håll och till SM'et ska första 6'an vara avklarad...
maverick_750rr skrev:Jag hittade inte dig.... visste inte ens att du var där.
Hittade du mig?
750RR
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari