Toppendag på Knudan 5/7 SSEmse

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Mycket fint arrangerat. Det märks att ni har arrangerat ett par Sturupskörningar om man säger så.

Enda plumpen är ju att man bara kommer 20 mil mellan motorhaverierna.....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Chris Ash skrev:
Nä, jag orkar inte rent mentalt, jag måste ta det lugnt och göra något annat ett par dagar, sen får jag ta tag i det.

Jag hoppas att du, när du tröttnat på den där skiten, har ork kvar att lägga på en sävligare 4-taktare i orginalskick så att du får se hur roligt det här kan vara.

Att lägga miljarder på att spränga dyra delar är oacceptabelt när man har 100% verkningsgrad.

Man ska lägga miljarder och och ha hysteriskt kul!! ...och spränga dyra delar nån gång ibland.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chrille skrev:
Jag hoppas att du, när du tröttnat på den där skiten, har ork kvar att lägga på en sävligare 4-taktare i orginalskick så att du får se hur roligt det här kan vara.

Att lägga miljarder på att spränga dyra delar är oacceptabelt när man har 100% verkningsgrad.

Man ska lägga miljarder och och ha hysteriskt kul!! ...och spränga dyra delar nån gång ibland.

www.strösaltisåret.nu kan du inte va lite snäll mot Chris nu din j-a pudelhippie...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
GSXR1100R skrev:
www.strösaltisåret.nu kan du inte va lite snäll mot Chris nu din j-a pudelhippie...

Det var inte så det var menat! Det var menat som:

Det här kan verkligen vara skitskoj! Trots att jag inte vet någon som haft mer otur än dig i de här sammanhangen så hoppas jag uppriktigt att du ekonomiskt och motivationsmässigt orkar komma tillbaka igen!

Jag hoppas att killar som Chris och Dali ger sig in i den här cirkusen med öppna ögon, men jag oroar mig för att någon ska luras. Vilken j-a misär!

Jag är trött på att vara diplomatiskt artig i de här sammanhangen när man ser folk som Chris få sota så in i h-e för sitt val av hoj.

På tre år och två hojar har jag köpt två lamellpaket +1 lock till lamellkorgen. Det är ALLT utöver slitagedelar. Visst har jag haft tur men ändå...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Är det ett vevlager eller ramlager så har jag delarna(som dessutom bara kostar nåra hundringar iaf) det är bara det att jag måste skruva, och det orkar jag inte just nu.

Behövs hela veven renoveras, så går det på dryga 2000kr.

Den dagen jag köper en fyrtaktare är når jag köper bil eller slutar med racing.

Att byta ner sig så ordentligt finns inte ens med på kartan.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Eftersom alla kapitalisträääsers i skånetrakten har egna laptimers så vill jag ha lite tider! Upp med dom nu! Klockade Brink till låga 1.07, Nr18 till 1.11 tider och Zilversurfaren till liknande, med trafik förvisso.

Själv blev jag klockad till 1.17.00 med gökur och en hel del andra 1.17 tider så jag är nöjd, första gången på Knutstorp. Nu är det bara att ge sig på det igen så man hinner ifatt apsnusens 1.11.9! :crash

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
CorbenDallas skrev:
Inte snabbare? Du flög ju förbi vart o varannat varv...

Inget som blev klockat i varje fall. Dessutom tog jag några smygare genom depån för att få fritt spår och då kan man ju hamna lite underligt och passera samma hojar flera gånger per pass, det är nog förklaringen.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Inget som blev klockat i varje fall. Dessutom tog jag några smygare genom depån för att få fritt spår och då kan man ju hamna lite underligt och passera samma hojar flera gånger per pass, det är nog förklaringen.
1.17 gör dig lika långsam som mig, ska vi lägga av med RR och satsa på knyppling eller nåt...

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
jag körde 1.07,72 som bäst. Tuffade annars runt på låga 8'or innan jag övade framhjulslåsning på gräs :rolleyes:

Det går åt rätt håll och till SM'et ska första 6'an vara avklarad...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
1.17 gör dig lika långsam som mig, ska vi lägga av med RR och satsa på knyppling eller nåt...

RR? Jag körde med min gatcykel - utan laptimer, fetetrim, däckvärmare, kraschkåpor och fulmek.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Pålle skrev:
jag körde 1.07,72 som bäst. Tuffade annars runt på låga 8'or innan jag övade framhjulslåsning på gräs :rolleyes:

Det går åt rätt håll och till SM'et ska första 6'an vara avklarad...
Glasade belägg ger i kåpan gegg, byt till Premier och du blir :kär

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
maverick_750rr skrev:
Jag hittade inte dig.... visste inte ens att du var där.
Hittade du mig? :D

750RR

Jag tror du snackade med Kanylen när jag och apsnus lastade vårat släp. Hur kunde du missa den snyggaste hojen i depån? :crash

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...