Den lär balla ur först när alla helnykteristermoralkärringbögar vaknar - endast dom vettiga är uppe vid denna tid.
När helnykteristermoralkärringbögarna vaknat och varit nere vid sin lokala pingstkyrka och sedan börjar surfa och börjar kalla folk för fartbusar som kör i från snutten ballar tråden ur o swädie måste låsa den
Kolla imån istället då får du se
Och efter 140-150 skulle jag inte vilja sitta i dem när det börjar svänga iaf...
men skaffar de en sån här då lägger jag av med allt vad motor heter,
DÅ KAN GR GÅ OCH KAMMA SIG!!!0-200 km/h på 6,9s
http://www.youtube.com/watch?v=
180 verklig fart - och slö upp dit.
Inget att oroa sig för om man kör båge.
Visst jag har kört race mot bmw zatzygay folk me en sån 2,5tdi , visst jag blev avhängd på rakorna men när det börja svänga så börja jag nosa dom i röven igen och när dom kolla i backspegeln och såg vad det var för bil så gav dom upp.
Fan va dom var knäckta![]()
Det är sådana som ni som tvingar mig att köra ifrån alla poliser i fortsättningen så ja kan visa att jag med cool o tuff![]()
Man skulle vilja exportera Hamrén till Vimmerby. Då kan du köra bäst fan du vill en hel kväll, han står vid din dörr när du kört klart med blocket fullskrivet
Haha Hamren verkar ju vara jätteschysst! Han kollar ju igenom hela hojen åt än, kollar väl säkert serviceboken med. Hojen lär ju vara som ny efter man har fixat det han hittat på hojen.
Han skulle lätt få komma in på en fika. Mamma skulle nog kunna fixa Hamren, iaf så jag blir ostraffad för en natt![]()
Han är svårflirtad, men hans fru verkar inte ge han så mycket klös i sänghalmen, sen så säger ju ingen nej till en natt med min mamma![]()
Enligt Sveavägsmyten har han tom satt dit henne for speeding
Haha ja då får han fan skylla sig själv om man inte får någon fi**a![]()
någon som vet tophastighet och acc på polisens nya bmw motorcyklar ???
bra att veta hi!
Fabrikat?
VWn gör väl en 150-180 beroende på motor men om den stannar på vägen när det svänger är väl en annan sak i de hastigheterna.
Att köra ifrån en sådan är ungefär lika svårt som att skjuta fisk i en tunna med hagel så det är snarare en bedrift att misslyckas men det är ju inte vad dom har den till heller(jaga med,alltså)
Henrik
En tunna med hagel står det ju. Det är alltså inget vatten.Du kan sällan döda en fisk om du skjuter med en hagelspruta rakt ner i en tunna med vatten. För det förmodar jag att det finns i tunnan... Blev lite OT nu...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |