torsdagsåka i anja-tempo, 11/9, någon?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
anja skrev:
UPP till tvättstugan? brukar man inte rusa NER till tvättstugan?

.. jo vanligtvis.. men jag bor ju i slummigaste kåken i Slöddertälje centrum, och för att öka risken för vattenskador har man placerat tvättmaskinen (som bara är en till antalet) på vinden.. :rolleyes:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
anja skrev:
UPP till tvättstugan? brukar man inte rusa NER till tvättstugan?

Är kanske inte alla som har råd att bo UPPE i en lägenhet (Dyrt försäkra hojar numera och hyran/insats på en lägenhet är inte att förakta.... :p ) Vet IOFS inte hur Anneli.a bor.. jordhåla, skokartong? Länge sedan jag besökte Södertälje och uppdaterade mig kring aktuell bostadsstandard.. :eek:

/B

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
benkar skrev:
Är kanske inte alla som har råd att bo UPPE i en lägenhet (Dyrt försäkra hojar numera och hyran/insats på en lägenhet är inte att förakta.... :p ) Vet IOFS inte hur Anneli.a bor.. jordhåla, skokartong? Länge sedan jag besökte Södertälje och uppdaterade mig kring aktuell bostadsstandard.. :eek:

/B

... nog för att lägenheten inte är större än en skokartong, men den ligger centralt i tokstan på andra våningen faktisk, och innfattar också en massa underliga grannar (särskilt en) som flyttar ut genom fönstret, spelar "all around the world" med Lisa Stansfield fem timmar i sträck i samband med dambesök, står i kalsonger o paraply :skrämd , när jag kommit hem från mitt extra-jobb mitt i natten, och som förföljer en i bara strumplästen osv. För att inte tala om helgerna när frälsningsarméns orkester travar förbi och spelar högt, o hellre än bra när man försöker sova ut.. ska jag fortsätta?.. :eek:
Jag vill flytta! :eek: !! Någon som vill ha en trevlig hyresgäst?!..

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Anneli.a skrev:
... nog för att lägenheten inte är större än en skokartong, men den ligger centralt i tokstan på andra våningen faktisk, och innfattar också en massa underliga grannar (särskilt en) som flyttar ut genom fönstret, spelar "all around the world" med Lisa Stansfield fem timmar i sträck i samband med dambesök, står i kalsonger o paraply :skrämd , när jag kommit hem från mitt extra-jobb mitt i natten, och som förföljer en i bara strumplästen osv. För att inte tala om helgerna när frälsningsarméns orkester travar förbi och spelar högt, o hellre än bra när man försöker sova ut.. ska jag fortsätta?.. :eek:

:rofl

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
anja skrev:
:hej
men du har ju potential att bli supersnabb!

...njae.. där håller jag nog inte med.. kan ju skrämma slag på mig själv när jag kör, är inte alls lika feg när jag sitter bak... :rolleyes:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anneli.a skrev:

MERA MERA... Gratis musik är inte att förakta, och att grannen har paraply och kalsonger är ju mer än naken.. om min granne en tappa upp, till vänster skulle vara klädd SÅ, så... :p

Förslag, vi slår ihop våra Skokartonger till en stor skokartong! :crash

/B

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
benkar skrev:
MERA MERA... Gratis musik är inte att förakta, och att grannen har paraply och kalsonger är ju mer än naken.. om min granne en tappa upp, till vänster skulle vara klädd SÅ, så... :p

Förslag, vi slår ihop våra Skokartonger till en stor skokartong! :crash

/B

... den här grannen vill jag INTE se naken, jag har fått mardrömmar för mindre :skrämd .. samma granne blir hämtad av polisen emellanåt, oftast i samband med att han håller på o kasta ut möblemanget på gatan, han har också sat eld på sin stereo o vädrat ut röken i trappuppgången, HAMRA :smasha vill han också göra typ mitt i natten. De underliga är att de flesta ggr de är livat i byggnaden jag bor är när man typ ska upp o tävla dagen efter eller nåt.. :fatta!

Tro mig, ja flyttar snart upp till nån parkbänk i tokholm istället, de kanske e kallt till en början, men de måste fan kännas säkrare..

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anneli.a skrev:

Tro mig, ja flyttar snart upp till nån parkbänk i tokholm istället, de kanske e kallt till en början, men de måste fan kännas säkrare..

Har ett tomt källarförråd på runt 5 kvm, medeltemp på cirka +17C, kanske bättre än en parkbänk? Med en fotoaffish på ena kortväggen så kan nog "rummet" upplevas som relativt rymmligt!

Extra option är att jag tjyvkopplar dit lite el till sänglampan, och vem vet, går kanske trycka in lilla GSXn i ett hörn också!

/B

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
benkar skrev:
Har ett tomt källarförråd på runt 5 kvm, medeltemp på cirka +17C, kanske bättre än en parkbänk? Med en fotoaffish på ena kortväggen så kan nog "rummet" upplevas som relativt rymmligt!

Extra option är att jag tjyvkopplar dit lite el till sänglampan, och vem vet, går kanske trycka in lilla GSXn i ett hörn också!

/B

Taget!.. :crash
(får jag ta med mig alla mina husdjur?..)

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Anneli.a skrev:
Taget!.. :crash
(får jag ta med mig alla mina husdjur?..)

Husdjur helt OK, bara dom trivs ihop med alla mina dammråttor! (Obs! Dammråttor i källaren... Jag har givetvis inga dammråttor i min lght, är en ordningsam herre i sina bästa år som städar/dammsuger varje lördag, även mitt i sommaren, när det är hojsäsong... :crash )

/B

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
anja skrev:
det var roligt!
tack till...
...roller för att mattias fick låna motorcykel
...AceN som följde med och lämnade tillbaka motorcykeln till roller (roller är ju farlig)
...teddy som är trevlig. :hej
...pvcmaneten som lagade kanongod middag mitt i natten
...anneli som hade med sig sin söta hund till pvcmaneten
...micke som hade finfin motorcykel som man kan titta på och
...mattias för att han har lärt mig köra i anja-tempo.
dethär gör vi om!

Jes, det var multo najs igår, trots höst-slippriga vägar bitvis. Tack Anja :bow . Tack också Micke för snabblånet av mullerduccen, alltid lite exotiskt med Duccar sådär. Och ursäkta att vi hetsade ifrån där på Huddingev, den är ju så jäkla tråkig annars.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning