torsdagsåka i anja-tempo, 11/9, någon?

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Macho Woman skrev:
Jag har lipat över Anna. Tror dock att jag har hämtat mig till i morgon och blir det inte regn så tänker jag lägga mig och titta på Soppatorskens bak. :brynad

Inte för att jag har någonting till övers för dårar som beter sig på det viset med att ta till lipen över en politiket tycker jag nästan är osmakligt då politiker är en lägre livsform äm kackerlackor. Dom kräken bryr sig inte det minsta om vad som är bra för landet eller om att hålla sina vallöften bara dom kommer till makten så dom kan skapa en massa idiotiska lagar som folk kan reta sig på. Nä spar tårarna till våldtagna småflickor eller svältande barn i tredje världen, dom förtjänar dom bättre!. :confused:

Last edited:

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
anja skrev:
vem följer med? :crash

vid hyggligt väder är det avfärd kl. 18.00 från okq8 vid globen. vi kör genom lissma, lite slingerbult, lite på nyfin asfalt till mörköfärjan och genom fituna. stövelskrap är frivilligt.

Anjatempo, ojoj, hört från säker källa blir det tydligen mer uppskruvat än Mattias-med-skjuts-tempo :skrämd
Jag är med, men kan inte komma till Globen förrän 18.15!! Kan ni dra på det en kvart? Annars får jag försöka hitta er senare.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
eftersom det är just du så kan vi ju tänka oss att skjuta på det en kvart.

gpf

slav
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ktm660smc
Undra om alla förstår att "anja-tempo" inte alls är speciellt långsamt. Hon har ju gått i rr-träning hos den hemlösa-och-hojlösa moderatorn.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gpf skrev:
Undra om alla förstår att "anja-tempo" inte alls är speciellt långsamt. Hon har ju gått i rr-träning hos den hemlösa-och-hojlösa moderatorn.

muhahaha..... :squid

dagens dåliga: anna lindh
dagens bra: caffe är okej. han kan tillochmed skämta, fast han har svårt att pricka spy-påsen.

JÄVLA VÄGAR TORKA NÅNGÅNG DÅ!!! vi måste muntra upp oss med lite åka i allt elände.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Hmmmm..varför inte? Jag kaaaaaanske kommer...om det är torrt det vill säga. Min lilla ryggknäckaraparat behöver luftas.

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
a
Tja, då kanske ni gör ett depåstopp vid rosenhill då?

Sugen på att möta upp där om dente regnar, är liksom allergisk mot regn typ liksom.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Det regnar och jag hoppar över. Nu är vintern här och inom ett par veckor finns det snöslask på backen.
Jag tror att man ska gå i ide.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ljug inte. det regnar inte alls! förresten är det nästan två timmar kvar.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
soppatorsken skrev:
Det regnar och jag hoppar över. Nu är vintern här och inom ett par veckor finns det snöslask på backen.
Jag tror att man ska gå i ide.

Skräpväder... så jag hoppar också över, men till helgen blir det finfint väder! :fakta

Efter helgen kan vintern komma, för efter en solig helg lär det ändå vara nada däck och kjedja kvar... och börjar dessutom lite smått falla löv på vägarna i Roslagen... halt.. :eek:

/B

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
anja skrev:
ljug inte. det regnar inte alls! förresten är det nästan två timmar kvar.
Måhända. Men gud verkat ha gråtit idag och det är blött på vägarna. Dessutom fryser man rumpan av sig och att se ut som en michelin gubbe och försköka röra sig därefter blir nog svårt.
Bio med jP och Tom istället! :cool:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...