Macho Woman
Äppelkäck
Hightuned skrev:Inte för att jag har någonting till övers för dårar som beter sig på det viset med att ta till lipen över en politiket tycker jag nästan är osmakligt då politiker är en lägre livsform äm kackerlackor. Dom kräken bryr sig inte det minsta om vad som är bra för landet eller om att hålla sina vallöften bara dom kommer till makten så dom kan skapa en massa idiotiska lagar som folk kan reta sig på. Nä spar tårarna till våldtagna småflickor eller svältande barn i tredje världen, dom förtjänar dom bättre!.
Nu är det så att jag inte gör någon skillnad på folk och folk, vilket jag hoppades var en allmän inställning, särskilt som det står inskrivet i svensk lag att alla människor har lika värde. Jag gråter över alla som dör, det må vara barn i Pakistan eller svensk politiker.
Förresten måste jag komma med ett annat sorgebesked. Jag hinner inte komma. Har högvis med rättning och planering som av en alldeles bestämd anledning blivit liggande tidigare i dag. Jag är ledsen, Anja! Det hade varit svinkul att åka ut och köra med dig. Jag vill JÄTTEgärna åka någon annan dag.