Är ännu lång ifrån i nån bra form men om än något bättre, har dock konstant huvudvärk och är trött som fasen då det blir inte mycket gjort för mig. Hoppas snart att jag ska vara i bättre form och även få reda på vad jag har.
Men om man tar en kvart då och då när man orkar under nog många dagar så blir det ju lite gjort, så ena sidan av avgassystemet har fått ett anslutningen för mellanröret och en svetsmutter för lambda dit svetsade så det är inte så mycket kvar på det, två svetsar och slipning och polering.
Till Dr Boosts kännedom så märket jag inte av nån försämring av hälsotillståndet efter att tiggat, nu var det ju inte många minuters svetsande åt gången.
Sen har jag fått hem ett paket idag, ett ekerhjul som bör gå att få dit hyfsat enkelt. Efter att bara kolat lite snabbt så tror jag att det kan passa med att bara svarva till bussningar på varje sida. Är inte helt hundra säker på kedjan men jag tror den kan linjera rätt som den är vilket ju underlättar mycket om så är fallet.
Grandell hade detta bakhjul och detta lär nog bli bra men nu blev jag sugen på ett ekerhjul fram, har mitt CBX hjul men det lär inte bli klar denna vinter då jag inte ännu kommit mig för att cadda adapterringarna. Så frågan är om det blir att fixa ett ekerhjul fram och försöka få det att passa med original gaffeln.
Han ska visst ha nåt 18" ekerframhjul men det är 19" original, dock så tror jag att 18" rent
utseendemässigt skulle vara snyggare då hojen blir lite lägre fram. Är det nåt som retar mig så är det just att hojen är låg bak eller hög fram, då den står på depåstöd ser den ut bra då bakhjulet är uppe några cm från backen. Frågan är hr mycken köregenskaperna ändras men hojen verkar ju inte vara nervös så denna sänkning borde inte vara nån större fara tycker jag.
Avgassystemet som äntligen är nästan klart på ena sidan.
Ett bakdäck som är lite skitigt men annars i bra skick.