E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Verkar vara en bra deal för 1900. Blev sugen själv, men har ingen användning för att så litet tält just nu så får nog passa. Kan du inte slå upp det i vardagsrummet och knäppa några närbilder på detaljer?
Jag har mitt gamla North Face tält ståendes här i barnrummet. De har det som lekstuga
Jag köpte samma tält och när jag fick hem mitt kunde man ju inte motstå frestelsen.. Slog upp det mellan soffbordet och ett gäng staplade plattor med öl. Fick naturligtvis inte riktigt spänn på det och sen kom min kära sambo och.. ja då var det bara att öva på snabbpackning(!)
Av det jag kunde se så kommer jag lägga en beställning på ett "footprint" bara för att inte oroa mig över att trampa hål i golvet. Verkar tåligt men det är just tjockleken som inte känns betryggande för någon som har haft presenningsliknande varianter i budgettälten innan.
Tyckte det var rymligt och det kommer definitivt rymma både mig och den packning jag har med mig och även i nödfall extraperson. Även jag köpte det för att det var behändig packstorlek och vikt. Alltid bra när man är ute på äventyr till fots, med kajaken eller motorcykeln.
Längtar ut även jag nu!
*nej han inte ta några bilder innan hon dök upp :/