pumpe3
Trött
Åkte med ex'et i somaras var ute i 5 dagar men packningen var för 7. Nu delade vi ju iofs på saker så lite enklare men 35l drybag räcker riktigt långt, men skulle gärna kompletera med en tankväska för riktig kamera och lite så.
Har spanat in oxford packrullen aqua nånting. Tror ni det blir för stort med 50L på min ducce?
Svårt att veta. Synd att man inte har shyssta mc affärer i lilla halmstad xD tack iaf!
Har spanat in oxford packrullen aqua nånting. Tror ni det blir för stort med 50L på min ducce?
Feltema finns i Halmstad och där finns en 60-liters som du kan kolla på...
http://www.biltema.se/sv/Fritid/Vaskor-och-tillbehor/Sport-och-lifestyle/Packrulle-MC-82497/
Clas har 2 butiker i Halmstad och Asaklitts 20- och 40-liters...
http://www.clasohlson.com/se/view/c...tchpartial&Dx=mode+matchpartial&showTabs=true
Och skulle det vara tomt på alla de butikerna finns vita 40 liters säckar på Jula men där heter de Sjösäck.
Jag också. Är stolt ägare av både US-20 och US-10. Bästa köpet ever!Den har jag. Bästa inköpet, får plats med dator, ombyte och matlåda. Perfekt för pendling till jobbet.
Jag också. Är stolt ägare av både US-20 och US-10. Bästa köpet ever!
Ulvhamne nämnde repad lack vid användning av tankväska. Nu har ju Givi löst detta med tanklocksfästet. Jag har bara en liten 14-litersväska på det fästet, men det har ingen kontakt alls med tanken i sig, utan stöds upp av fästet. Jag vet dock inte hur det är med större väskor, de kanske kommer i kontakt med tanken. Annars är ju utrymmet på tanken alldeles förträffligt att använda till packning, tycker jag. =)
Bygger ihop dem, tian ovanpå tjugan. Ingenting hamnar på min tank, förutom några enstaka bensindroppar då och då.Har du byggt ihop dem eller använder du tankadaptern till någon av dem? Jag funderar nämligen på en sådan för min US20.
Tänkte på en sak om Norge, många skriver att det kan bli kallt i Norge när man kör. Om vi tänker oss månaderna Juni/juli/augusti, vad räknar man som kallt i Norge?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|