Hörselpluggar i öronen för att vara piggare i huvudet efter en hel dag på hojen.
Ett bra tips. Har ni inte testat så testa. Gör enorm skillnad.
Hörselpluggar i öronen för att vara piggare i huvudet efter en hel dag på hojen.
Citat Ursprungligen postat av Tompten Visa inlägg
Så här ser det ut på min FZ1
Och jag skrev fel i mitt förra inlägg, den är på 4 liter, inte 14.
Ser inte helt pjåkigt ut :3 ska kolla närmre på tanklocksfäste
Ett bra tips. Har ni inte testat så testa. Gör enorm skillnad.
Itali i all ära men fattar nada om vad som står på hemsidan väskorna ser dock najs ut. Finns drt svenska återförsäljare?
Ett tips för packning av kläder är att istället för att vika den prydligt, så vik en gång så att klädstycket blir långt och smalt och rulla ihop till hårda rullar så får man plats med mer i samma packvolym. (Jag får det iaf)
Hallojen Maxkaka
köpte från Windings och gjort det tidigare, fungerar kanon grejerna hemma snabbt som ögat och de har bra grejor.
svarar på frågor även på telefon.
här kommer en bra länk:
http://www.windingroads.co.uk/shop/section.php/75/1/famsa-bike-specific-tank-bags
Jag hade vid Sandöbron på GPS:en högsta not 233km/timmen....sitter som smäck i vindskydd bakom föraren.
så såg hojen ut fullastad... Jag satte en kort metallpinne på baksidan av skjutspinnarna med 2 buntband "uppåt" och det räckte för att hålla ut väskorna ifrån bakhjul och ljuddämpare !
så såg hojen ut fullastad... Jag satte en kort metallpinne på baksidan av skjutspinnarna med 2 buntband "uppåt" och det räckte för att hålla ut väskorna ifrån bakhjul och ljuddämpare !
ja ni fattar buntband vid själva fotpinnen då ! Röret passar helt perfekt i skålningen till fotpinnen!
Najs! Jag testade att spänna fast väskor och dylikt på hojen igår för att se hur det blev. Ser ungefär ut som på din bild. Fast med en ducce dårå blev bra iaf och känns som att det kommer gå rätt bra i sommar ändå
Ja det är sjukt nice att toura och om du läser min reseberättelse noga slipper du gå i samma fällor som jag gjorde även fast det inte va några allvarliga sådana... Det va en helt underbar upplevelse o dra iväg så! Jag ska åka igen helt klart!
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|