ettan
Ny medlem
vi syns på mässan ni som ska dit !
Det är ju kurviga vägar du ska kunna.. annars får du nog inte körkortet.hs01jowe skrev:det skulle vara extremt kul om man kunde hänga med i sommar på en stor träff å göra nåt kul. nackdelen är ju att man inte känner någon i uppsala trakterna som ska åka. men några kanske kan möta upp mig då? till i sommar kommer jag ha mitt kort och en rs eller nsr. hoppas bara att jag kan hänga med på kurviga vägar..
philsson skrev:Det är ju kurviga vägar du ska kunna.. annars får du nog inte körkortet.
Köra snabbt rakt fram kan alla
Definera lära sig köra kurviga vägarhs01jowe skrev:ja men det går nog fort att lära sig om man bara kör mycket.
agneman skrev:Finns det några som bor neråt sydöstra Sverige ? (Kronoberg, Kalmar, Blekinge)
Som har lust att köra till sommaren . Någon gång ska vi kanske till Sthlm men det känns lite overkill att köra dit varje söndag hihi) så jag tänkte att vi här nere kunde köra lite "för oss själva" .
De jag vet är mito_4_ever och AntiAntonAnt, men det borde finnas fler i Växjö, Karlskrona osv ... ?
Det är nästan roligast i början när man inte har någon kontrollNSR_Martin skrev:Definera lära sig köra kurviga vägar
Man blir bättre o bättre heeeela tiden, det som är en stor del av det roliga med!
Haha, jag tycker det är roligare när man lär sig och börjar känna att däcken får jobba lite i kurvornaphilsson skrev:Det är nästan roligast i början när man inte har någon kontroll
Det roliga är ju när man inte har nån kontroll, när det finns en risk med att köra.. Visst när du får däcken att bränna känns också väldigt roligt. spec när du kör över din förmåga men det roligaste var nog när man började köra och inte kunde behärska hojen så bra..NSR_Martin skrev:Haha, jag tycker det är roligare när man lär sig och börjar känna att däcken får jobba lite i kurvorna
det var roligast att köra MC när man var 15.. nu snart 18 längat till tung MC sen jag fick A1Koskela skrev:Tror nog det finns en viss risk för dig att köra nu med!
Eller e du Jätte Duktig
Kan ju bero på att din mc bara har gått sämre och sämre under de åren hehe.philsson skrev:det var roligast att köra MC när man var 15.. nu snart 18 längat till tung MC sen jag fick A1
så är det faktiskt.. men man hoppas på bättre dagar nu till sommarn. nästan så att man inte vill byta upp sig så mycket jobb och pengar man lagt på denzpeppy skrev:Kan ju bero på att din mc bara har gått sämre och sämre under de åren hehe.
Vänd på det, byt upp dig innan du behöver lägga ut ännu mer pengar på denphilsson skrev:så är det faktiskt.. men man hoppas på bättre dagar nu till sommarn. nästan så att man inte vill byta upp sig så mycket jobb och pengar man lagt på den
det är min tur det handlar om. Var likadant med CB'n och med mopeden, mopederna..NSR_Martin skrev:Vänd på det, byt upp dig innan du behöver lägga ut ännu mer pengar på den
Är du och twice släkt?philsson skrev:det är min tur det handlar om. Var likadant med CB'n och med mopeden, mopederna..
coolrob skrev:joo får se hur det blir med den saken det borde ju gå att starta en om det finns folk som vill va med hehe eller så träffas man bara o ute o kör det e också kul
men vi får se
// robban
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati