Träffas o köra (125cc)

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Finns det några som bor neråt sydöstra Sverige ? (Kronoberg, Kalmar, Blekinge)

Som har lust att köra till sommaren . Någon gång ska vi kanske till Sthlm men det känns lite overkill att köra dit varje söndag :)hihi) så jag tänkte att vi här nere kunde köra lite "för oss själva" .

De jag vet är mito_4_ever och AntiAntonAnt, men det borde finnas fler i Växjö, Karlskrona osv ... ?

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
125 åkare i västernorrland

Satt å tänkte samma som tidigare inlägg, men dock vilka 125-åkare finns det egentligen i västernorrland? dom som jag vet om är: Jag, Rille, Lindahl (Uggla) å Tjäder som bor i Sollefteå. Om träffen blir av, vilka från västernorrland är på att sammåka till Sthlm isf? :)

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Miss_Orchidee skrev:
Om du ska sega dig så kommer jag/vi att köra om dig.... bara så du vet :mattias

Då händer alltid det som aldrig får hända, du kör 500 meter framför sen har Biifer tänkt att svänga och tänker "Det tänkte nog Miss Orchidee också på" sen fortsätter du och hamnar i Kirunavaara medan vi andra sitter och fixar i Borås :hihi . God fortsättning !

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
*Foxen* skrev:
Satt å tänkte samma som tidigare inlägg, men dock vilka 125-åkare finns det egentligen i västernorrland? dom som jag vet om är: Jag, Rille, Lindahl (Uggla) å Tjäder som bor i Sollefteå. Om träffen blir av, vilka från västernorrland är på att sammåka till Sthlm isf? :)
ni ska vara glada att ni är så många... här i Götet är det bara jag och Tjet och Abe..... och vi känner inte ens varandra :(

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Miss_Orchidee skrev:
ni ska vara glada att ni är så många... här i Götet är det bara jag och Tjet och Abe..... och vi känner inte ens varandra :(

Jag är säker på att både Tjet och Abe vill lära känna dig . Dessutom är det inte så långt hit från Gbg, sådär 27 mil österut .

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Miss_Orchidee skrev:

Då kanske jag ska påpeka lite detaljer: Tjäder = inget körkort en :3freak Rille = Cs freak emellan åt :rolleyes: (träffar han typ bara när man åker å stöter på varandra, Lindahl (Uggla) = Mc-klubben nörd? haha, han är nog där å typ bara tittar eller smeker sin hoj minst 1gång om dan i 1timme! eller vad säger du Uggla? :tuttar

Edit: Men vi känner ju varandra mer eller mindre åtminstonde :tummenupp

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
agneman skrev:
Finns det några som bor neråt sydöstra Sverige ? (Kronoberg, Kalmar, Blekinge)

Som har lust att köra till sommaren . Någon gång ska vi kanske till Sthlm men det känns lite overkill att köra dit varje söndag :)hihi) så jag tänkte att vi här nere kunde köra lite "för oss själva" .

De jag vet är mito_4_ever och AntiAntonAnt, men det borde finnas fler i Växjö, Karlskrona osv ... ?

Jag bor i växjö på veckorna pga att jag går i skolan sen bor fruxo där med, han håller på med körkortet men de kommer till våren.

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
Miss_Orchidee skrev:

Du ska vara glad :tungan här i norrtan finns det ingen!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
*Foxen* skrev:
Då kanske jag ska påpeka lite detaljer: Tjäder = inget körkort en :3freak Rille = Cs freak emellan åt :rolleyes: (träffar han typ bara när man åker å stöter på varandra, Lindahl (Uggla) = Mc-klubben nörd? haha, han är nog där å typ bara tittar eller smeker sin hoj minst 1gång om dan i 1timme! eller vad säger du Uggla? :tuttar

Edit: Men vi känner ju varandra mer eller mindre åtminstonde :tummenupp
Jag är nog som Uggla då.... gillar att titta och pilla på min skönhet..... jag är en riktig mc freak ska ni veta.....

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
På2Hjul . Mässa i Sthlm/Gbg vartannat år .

Eller Miss Orchidee ? Antar att du menar den ? .

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...