SolitudE
R.I.P Brorsan!
agneman skrev:Jag har ju 44 mil till Sthlm men om jag, Mito och Vår gode RS-vän hakar på NSR_Martin i Jkpg ska det väl gå ... Frågan är bara om jag hänger med ...
Gör det! Ju fler desto roligare!
agneman skrev:Jag har ju 44 mil till Sthlm men om jag, Mito och Vår gode RS-vän hakar på NSR_Martin i Jkpg ska det väl gå ... Frågan är bara om jag hänger med ...
solitude skrev:Gör det! Ju fler desto roligare!
Klart du hänger med. Jag ska vara en utav dem som leder träffen o jag är långsam o segagneman skrev:Jag har ju 44 mil till Sthlm men om jag, Mito och Vår gode RS-vän hakar på NSR_Martin i Jkpg ska det väl gå ... Frågan är bara om jag hänger med ...
klart du ska med. man måste väl få lite sällskap av folk som kör 80talare.. hehe.. så man inte är ensam mobbad.. . ne skoja bara.. våra hojar är ju endå värda att vårdas som alla andra och även dom behöver rastas.agneman skrev:Kanon ! Då ska jag bara ut och få igång hojen ...
Lättare sagt än gjort ! (se nedan)
Biifer skrev:Klart du hänger med. Jag ska vara en utav dem som leder träffen o jag är långsam o seg
agneman skrev:Du hjälper till med träffen eller att vara långsam och seg !? .
Du lär ju hamna sist i gruppen men vi väntar ju vid korsningar o så. Men man behöver ju inte ligga först för att ha kul.agneman skrev:Ingen fara !
Men man hänger med om man har toppfart på runt 125 utan pissnödighet/nerförsbacke/hemlängtan osv ? .
Biifer skrev:Du lär ju hamna sist i gruppen men vi väntar ju vid korsningar o så. Men man behöver ju inte ligga först för att ha kul.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888
eeeh, asso du for inte henga med, vi ventar ADLRIG!Itacha75 skrev:Öööh, min gör 120.
Men vi ska väll köra krokiga vägar, inte highway?!
jo, det är klart att det är krokiga vägar som gäller. Dock brukar man kunna ligge en bit över 120km/h. Vid 120 har man ju 3 växlar kvar.Itacha75 skrev:Öööh, min gör 120.
Men vi ska väll köra krokiga vägar, inte highway?!
Biifer skrev:Du lär ju hamna sist i gruppen men vi väntar ju vid korsningar o så. Men man behöver ju inte ligga först för att ha kul.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888
Men snälla, varför är alla så oroliga för att man inte ska hänga med?? Sluta med det, Det är ju för fan inte som på moppetiden, såååå mycket halkar man inte efter, och om man kör ett gäng mil så alla sprider ut sig lite och vissa halkar efter, så är det vällinte så farligt att stå o vänta en liten stund o snacka lite skit med dom andra medans de som inte har fullt så snabba hojar kommer igen, det är väll ändå inte så farligt?agneman skrev:Ingen fara !
Men man hänger med om man har toppfart på runt 125 utan pissnödighet/nerförsbacke/hemlängtan osv ? .
Biifer skrev:jo, det är klart att det är krokiga vägar som gäller. Dock brukar man kunna ligge en bit över 120km/h. Vid 120 har man ju 3 växlar kvar.
Biifer skrev:jo, det är klart att det är krokiga vägar som gäller. Dock brukar man kunna ligge en bit över 120km/h. Vid 120 har man ju 3 växlar kvar.
Itacha75 skrev:Men ge mig annan hoj då!
shoik skrev:lite ot
men du biifer ska köra ifrån dig sommar hehe
Biifer skrev:
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |