Träffas o köra (125cc)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
agneman skrev:
Jag har ju 44 mil till Sthlm men om jag, Mito och Vår gode RS-vän hakar på NSR_Martin i Jkpg ska det väl gå ... Frågan är bara om jag hänger med ...
Klart du hänger med. Jag ska vara en utav dem som leder träffen o jag är långsam o seg :)

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Kanon ! Då ska jag bara ut och få igång hojen ...

Lättare sagt än gjort ! (se nedan)

Bifogat

• DSCN2746.JPG
    DSCN2746.JPG
    86.2 KB · Visningar: 45

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
agneman skrev:
Kanon ! Då ska jag bara ut och få igång hojen ...

Lättare sagt än gjort ! (se nedan)
klart du ska med. :tummenupp man måste väl få lite sällskap av folk som kör 80talare.. hehe.. så man inte är ensam mobbad.. :hihi . ne skoja bara.. våra hojar är ju endå värda att vårdas som alla andra och även dom behöver rastas. :rolleyes:

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Ingen fara !

Men man hänger med om man har toppfart på runt 125 utan pissnödighet/nerförsbacke/hemlängtan osv ? .

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Itacha75 skrev:
Öööh, min gör 120. :3freak

Men vi ska väll köra krokiga vägar, inte highway?! :7peta
jo, det är klart att det är krokiga vägar som gäller. Dock brukar man kunna ligge en bit över 120km/h. Vid 120 har man ju 3 växlar kvar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
agneman skrev:
Ingen fara !

Men man hänger med om man har toppfart på runt 125 utan pissnödighet/nerförsbacke/hemlängtan osv ? .
Men snälla, varför är alla så oroliga för att man inte ska hänga med?? Sluta med det, Det är ju för fan inte som på moppetiden, såååå mycket halkar man inte efter, och om man kör ett gäng mil så alla sprider ut sig lite och vissa halkar efter, så är det vällinte så farligt att stå o vänta en liten stund o snacka lite skit med dom andra medans de som inte har fullt så snabba hojar kommer igen, det är väll ändå inte så farligt?

Tänk såhär, man har två hojar, den ena går i 120 och den andra i 160. Kör man 5 mil då så tar det för den snabba typ 19 minuter, för den andra 25 minuter, 5 mil är rätt långt, oftast är man fler i täten, hur farligt är det då att stå o vänta ynka 6 minuter på den sisste? Man har ju folk o tjöta med o allt :fakta Sen blir fartskillnaderna ändå förmodligen inte så stora då det svänger osv....

EDIT: Jag vet vad jag snackar om, fatta hur mycket jag fått vänta på slö-zpeppy i sommras :tungan :hihi

;)

Last edited:

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Biifer skrev:
jo, det är klart att det är krokiga vägar som gäller. Dock brukar man kunna ligge en bit över 120km/h. Vid 120 har man ju 3 växlar kvar.

Men ge mig annan hoj då! :4skrika :huvet

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...