Träffas o köra (125cc)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
Känner till lite vägar. knappt möjligt att hålla över 100. dom är riktigt roliga.. (tycker jag).
Jo visst sånna finns det många av, men jag gillar lite större vägar.... För smått är inte kul med sporthoj... Blir mest jobbigt då....

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Jo visst sånna finns det många av, men jag gillar lite större vägar.... För smått är inte kul med sporthoj... Blir mest jobbigt då....
JAg gillar när det svänger mycket.. :tummenupp När man får arbeta lite

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
philsson skrev:
JAg gillar när det svänger mycket.. :tummenupp När man får arbeta lite

Jag tror Nsr_martin menar 2 meter breda vägar som man kan få möte på och inte hinner reagera på innan du ligger i diket elr bilens framruta.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Jag tror Nsr_martin menar 2 meter breda vägar som man kan få möte på och inte hinner reagera på innan du ligger i diket elr bilens framruta.
Ungefär så ja, roligare när det är lite bredare så man har mer marginaler o bättre öveblick, då kan man gasa på ännu mer :yoparty Annars känns det mest dumdristigt...

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Ungefär så ja, roligare när det är lite bredare så man har mer marginaler o bättre öveblick, då kan man gasa på ännu mer :yoparty Annars känns det mest dumdristigt...
Jo det är sant. man får ju vara smart också .. ta självmord kan man göra på bättre sätt.

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Låter som en rolig ideé! synd bara att man bor 50mil från sthlm! :huvet men vafan.. känner ju folk som bor där, så om ni drar ihop nåt kan jag kanske hänga på ändå! :tummenupp

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
*Foxen* skrev:
Låter som en rolig ideé! synd bara att man bor 50mil från sthlm! :huvet men vafan.. känner ju folk som bor där, så om ni drar ihop nåt kan jag kanske hänga på ändå! :tummenupp

Ja, du har ju iaf en hoj som håller för att köra så. Föressten hur går den hojen?

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
DJM skrev:
Ja, du har ju iaf en hoj som håller för att köra så. Föressten hur går den hojen?

hehe.. nog håller den! ingen annan cbr åkare verkar ha knäckt mina 640mil som jag han köra på en halv sommar +att jag satt plant under 3veckor av den tiden :tummenupp Den går bara bra! vacker motorgång och allt! Men ska man köra längre sträckor så visst känner man suget efter en 2-taktare eller en större hoj! har funderat på att köpa trimm en längre tid nu, men har kommit fram till att dom pengarna ska jag bespara mej till nästa hoj som lutar till en R6:a -03:a som går här i stan! Ska se om jag kan få "in en fot" på farsans jobb nån da framöver så man kan tjäna lite kosing under våren å hösten å inte bara sommarn också! Då finns ju möjligheten att allt sparande å snålande kan resultera i en R6:a så småningom! :tuttar

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
*Foxen* skrev:
hehe.. nog håller den! ingen annan cbr åkare verkar ha knäckt mina 640mil som jag han köra på en halv sommar +att jag satt plant under 3veckor av den tiden :tummenupp Den går bara bra! vacker motorgång och allt! Men ska man köra längre sträckor så visst känner man suget efter en 2-taktare eller en större hoj! har funderat på att köpa trimm en längre tid nu, men har kommit fram till att dom pengarna ska jag bespara mej till nästa hoj som lutar till en R6:a -03:a som går här i stan! Ska se om jag kan få "in en fot" på farsans jobb nån da framöver så man kan tjäna lite kosing under våren å hösten å inte bara sommarn också! Då finns ju möjligheten att allt sparande å snålande kan resultera i en R6:a så småningom! :tuttar
Det hade varit grymt schysst.. :tummenupp tänk på att du ska ha råd med försäkringen också.

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
*Foxen* skrev:
hehe.. nog håller den! ingen annan cbr åkare verkar ha knäckt mina 640mil som jag han köra på en halv sommar +att jag satt plant under 3veckor av den tiden :tummenupp

jag körde 1000mil på halva sommaren. Åland är bara 25 mil från ena sidan till den andra så jag har snurrat på rätt mycket här hemma på vägarna.. :hihi

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
NSR_Martin skrev:
Om det inte blir sånt SKITERVÄDER det va hela jäkla sommaren iår så lär vi nog åka till götet flera gånger, kanske jag sa innan iofs, men om vi ska bege oss till stockholm kunde du ju haka på oss påvägen upp, kanske det du tänkte iofs...

Klart att jag är på upp till STHLM men det är kanske inte 100% att jag kör 125cc då.... men jag kan köra lite långsamt i eran takt om ni vill... :tungan

klart vi ska åka upp! det blir skitkul!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Miss_Orchidee skrev:
Klart att jag är på upp till STHLM men det är kanske inte 100% att jag kör 125cc då.... men jag kan köra lite långsamt i eran takt om ni vill... :tungan

klart vi ska åka upp! det blir skitkul!
Det går alldeles utmärkt det!! Vi kan ju ligga och slipstrema bakom dig så det går lite fortare... (fast egentligen vill vi bara spana in din bak.... :tungan )

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
NSR_Martin skrev:
Det går alldeles utmärkt det!! Vi kan ju ligga och slipstrema bakom dig så det går lite fortare... (fast egentligen vill vi bara spana in din bak.... :tungan )

Slipstrema ni..... bara ni inte är i vägen så får ni slåss hur mycket ni vill om den platsen

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
solitude skrev:
Jag vinner Martin, jag har bredare knäpuckar. :hihi :rofl :D
Jag åker genast och köper en sidovagn så jag blir ett bredare ekipage och därmed svårare att köra om :fakta

:hihi

EDIT: Hmm, undra om jag gick över gränsen till spam, spänningen är oliiidlig om padde kommer tabort detta inlägg, jag börjar på en höft få en känsla om vad som är okej och vad som inte är okej att skriva nu :tummenupp

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
Nightwalker skrev:
biifer!
Jag gillar dina förslag, får höra lite senare, vilka som skulle vilja haka osv. Men som sagt du har bra förslag dära! men kom ihåg 2taktare håller inte hur länge som helst :tungan

jag hänger gärna på bara det att man ska ha ett sånt körkort men det kommer väl i maj får man hoppas.

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
Peugeot 28"
Jag har ju 44 mil till Sthlm men om jag, Mito och Vår gode RS-vän hakar på NSR_Martin i Jkpg ska det väl gå ... Frågan är bara om jag hänger med ...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy