Jo visst sånna finns det många av, men jag gillar lite större vägar.... För smått är inte kul med sporthoj... Blir mest jobbigt då....philsson skrev:Känner till lite vägar. knappt möjligt att hålla över 100. dom är riktigt roliga.. (tycker jag).
JAg gillar när det svänger mycket..NSR_Martin skrev:Jo visst sånna finns det många av, men jag gillar lite större vägar.... För smått är inte kul med sporthoj... Blir mest jobbigt då....
philsson skrev:JAg gillar när det svänger mycket..När man får arbeta lite
Ungefär så ja, roligare när det är lite bredare så man har mer marginaler o bättre öveblick, då kan man gasa på ännu merzpeppy skrev:Jag tror Nsr_martin menar 2 meter breda vägar som man kan få möte på och inte hinner reagera på innan du ligger i diket elr bilens framruta.
Jo det är sant. man får ju vara smart också .. ta självmord kan man göra på bättre sätt.NSR_Martin skrev:Ungefär så ja, roligare när det är lite bredare så man har mer marginaler o bättre öveblick, då kan man gasa på ännu merAnnars känns det mest dumdristigt...
*Foxen* skrev:Låter som en rolig ideé! synd bara att man bor 50mil från sthlm!men vafan.. känner ju folk som bor där, så om ni drar ihop nåt kan jag kanske hänga på ändå!
![]()
DJM skrev:Ja, du har ju iaf en hoj som håller för att köra så. Föressten hur går den hojen?
Det hade varit grymt schysst..*Foxen* skrev:hehe.. nog håller den! ingen annan cbr åkare verkar ha knäckt mina 640mil som jag han köra på en halv sommar +att jag satt plant under 3veckor av den tidenDen går bara bra! vacker motorgång och allt! Men ska man köra längre sträckor så visst känner man suget efter en 2-taktare eller en större hoj! har funderat på att köpa trimm en längre tid nu, men har kommit fram till att dom pengarna ska jag bespara mej till nästa hoj som lutar till en R6:a -03:a som går här i stan! Ska se om jag kan få "in en fot" på farsans jobb nån da framöver så man kan tjäna lite kosing under våren å hösten å inte bara sommarn också! Då finns ju möjligheten att allt sparande å snålande kan resultera i en R6:a så småningom!
![]()
*Foxen* skrev:hehe.. nog håller den! ingen annan cbr åkare verkar ha knäckt mina 640mil som jag han köra på en halv sommar +att jag satt plant under 3veckor av den tiden![]()
NSR_Martin skrev:Om det inte blir sånt SKITERVÄDER det va hela jäkla sommaren iår så lär vi nog åka till götet flera gånger, kanske jag sa innan iofs, men om vi ska bege oss till stockholm kunde du ju haka på oss påvägen upp, kanske det du tänkte iofs...
Det går alldeles utmärkt det!! Vi kan ju ligga och slipstrema bakom dig så det går lite fortare... (fast egentligen vill vi bara spana in din bak....Miss_Orchidee skrev:Klart att jag är på upp till STHLM men det är kanske inte 100% att jag kör 125cc då.... men jag kan köra lite långsamt i eran takt om ni vill...![]()
klart vi ska åka upp! det blir skitkul!
NSR_Martin skrev:Det går alldeles utmärkt det!! Vi kan ju ligga och slipstrema bakom dig så det går lite fortare... (fast egentligen vill vi bara spana in din bak....)
Miss_Orchidee skrev:Slipstrema ni..... bara ni inte är i vägen så får ni slåss hur mycket ni vill om den platsen
Jag åker genast och köper en sidovagn så jag blir ett bredare ekipage och därmed svårare att köra omsolitude skrev:Jag vinner Martin, jag har bredare knäpuckar.![]()
![]()
![]()
Nightwalker skrev:biifer!
Jag gillar dina förslag, får höra lite senare, vilka som skulle vilja haka osv. Men som sagt du har bra förslag dära! men kom ihåg 2taktare håller inte hur länge som helst![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |