KalleNorton
Avliden medlem
Thats a possitive on that ma´m!#Olsson# skrev:(fast iofs, det kanske är en plåga för er att behöva umgås med massa gubbjävlar
Thats a possitive on that ma´m!#Olsson# skrev:(fast iofs, det kanske är en plåga för er att behöva umgås med massa gubbjävlar
KalleNorton skrev:Thats a possitive on that ma´m!
#Olsson# skrev:Ok, jag lägger ned
shoik skrev:Nja alltså det som inte är så kul i längden är just det att man kan nästan hålla samma tämpo i kurvorna, men på rakorna så är hammnar man så förbannat långt bak...
Man orkar inte hålla på så för länge!
annars är det kul
#Olsson# skrev:Ja det stämmer nog. Jag körde Mito med DR600 stånka i och 32 bhp typ. I kurvorna är man snabbare än många. Jag hamnade väl i den långsammare hälften men inte i närheten av sist faktiskt. Det jobbiga var att behöva kräma ur motorn så jäkligt på rakorna. Det kändes lite onödigt liksom.
Det är skitkul, men känns lite skumt när man efter några mil kommer fram till resten av gänget som fått av sig både handskar o hjälm, knäppt upp skinnstället o står o röker det sissta på en cigg#Olsson# skrev:Är det inte dags att ni hakar-på de vanliga körningarna som brukar arras här? Det vore jävligt kul o ligga o kurva bakom en RS, Mito, NSR eller annat på en Roslagsrunda. (fast iofs, det kanske är en plåga för er att behöva umgås med massa gubbjävlar
Det går la att köra ifrån gbg. Du har ju 600a o allt. Blir nog allt lite besviken på både dig och DJM ifall ni inte "sover" tillsammans någongång nästa sommar.Miss_Orchidee skrev:Synd att man bor i göteborg ibland alltså..... Det är ju bara jag och lilla Tjet här som kör, och vi kör aldrig tillsammans.....
Biifer skrev:Kanske ska samlas söder om stan
Itacha75 skrev:Eller mitten? Som det ser ut nu så bor alla antingen norr eller söder om stan.
Kom gärna på en lösning, klart vi ska köra allihopa i sommar!
Itacha75 skrev:Eller mitten? Som det ser ut nu så bor alla antingen norr eller söder om stan.
Kom gärna på en lösning, klart vi ska köra allihopa i sommar!
Alltså, det bli inte problem. Jag bara tänkte att några kanske vill åka bulten. Norrsidan är ju bra eftersom det är minst lika bra som söder, fast större. Sen ligger ju rörken i uppsala om någon vill bränna några varv på den eminenta go-kartbana som ligger där.NSR_Martin skrev:Vad kul det låter när det verkar som ett problem att folk bor på varsin sida av stan
Hur långt är stockholm i diameter egentligen...?
Anordna en bra o stor träff i sommar så kommer förmodligen jag o zpeppy....
marcus_136 skrev:Vem höll på att krocka 2394823492389238 gånger?
Vem har ramlat mest av oss?
Vem har krashat och inte kört hoj sen i sommras eller nått?
Vem skiter i och bromsar och åker in i 5km/h in i en lyktstolpe?
Ska jag fortsätta?
Puss
Angående körning nästa säsong så kan vi väl dra ihop en liten lista när tiden är inne.
Låter fint, men somsagt, se till o orda en riktigt bra träff till sommaren, jag är sugen på o åka till stockholm, så får vi ta en heldag, så ni hinner visa lite fina vägarBiifer skrev:Alltså, det bli inte problem. Jag bara tänkte att några kanske vill åka bulten. Norrsidan är ju bra eftersom det är minst lika bra som söder, fast större. Sen ligger ju rörken i uppsala om någon vill bränna några varv på den eminenta go-kartbana som ligger där.
Tar ju inte många minuter att köra igenom sthlm. skulle tippa på 15-25min, beroende på vart man startar och hur mkt trafik det är.
Frågan är bara om din hönda orkar hänga på.NSR_Martin skrev:Låter fint, men somsagt, se till o orda en riktigt bra träff till sommaren, jag är sugen på o åka till stockholm, så får vi ta en heldag, så ni hinner visa lite fina vägar
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|