Träffas o köra (125cc)

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Biifer skrev:
Frågan är bara om din hönda orkar hänga på. :näsblod
Tycker Sveavägen, donken skulle sitta finfint som en samlingsplats.

Jo donken det är perfa ställe att träffas på.

Sen kan vi åka på någon avskild plats så kan itacha få styla lite när han försöker köra på bakhjulet :hihi .

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
NSR_Martin skrev:
Frukta ej, jag kommer o gör dig sällskap i sommar :hihi , du va ju tvungen o jobba förra sommaren när jag o zpeppy va i götet, men det blir nog med stor säkerhet iår igen, jag gillar göteborg... :tummenupp Är ju bara en och en halv timme dit...

JA, synd att jag blev upptagen förra året! det var lite ledsamt, men men thats life...
men snacka med mig innan ni åker upp, för jag vill nog åka med! :) :banana

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
marcus_136 skrev:
Jo donken det är perfa ställe att träffas på.

Sen kan vi åka på någon avskild plats så kan itacha få styla lite när han försöker köra på bakhjulet :hihi .

Alla vill se mig - Wheeliegurun - in action!

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
spectre skrev:
JA! jag tar med bandage och kryckor.. vad står ni andra med då? :rofl :D

Sköna krycks har jag redan hemma, men ta gärna med lite kuddar och skit så jag landar mjukare. :tummenupp

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Miss_Orchidee skrev:
JA, synd att jag blev upptagen förra året! det var lite ledsamt, men men thats life...

Braaa!!!! Då räknar jag med dig! Har sovplats om du vill :wiggle

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Miss_Orchidee skrev:
Om det inte blir sånt SKITERVÄDER det va hela jäkla sommaren iår så lär vi nog åka till götet flera gånger, kanske jag sa innan iofs, men om vi ska bege oss till stockholm kunde du ju haka på oss påvägen upp, kanske det du tänkte iofs...

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
NSR_Martin skrev:
Om det inte blir sånt SKITERVÄDER det va hela jäkla sommaren iår så lär vi nog åka till götet flera gånger, kanske jag sa innan iofs, men om vi ska bege oss till stockholm kunde du ju haka på oss påvägen upp, kanske det du tänkte iofs...

Haka på OSS.. :D

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
Jag har varit å kört i Swe någar fåtal gånger men aldrig längre än te Uppsala.
Kommande sommar har jag planerat att fara te Sthlm och uppsala några gånger och jag undrar om det är någon här som skulle knna tänka sig att köra med mig då eftersom jag inte är så "hemma" i dom trakterna.
Eller är ni rädda att bli dragna av en glidare??

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Nej, vi är inte sånnadär moppefuckon som glidarsläktet... :7peta
E du inte?.. :rofl
Skulle föresten kunna tänka mig åka med till stockholm.. jag plockar upp dig på vägen förbi jkpg då :tummenupp får ta och provköra hojen ordentligt så det inte blir några motorhaverier på vägen dit :hihi

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
StewOo skrev:
Jag har varit å kört i Swe någar fåtal gånger men aldrig längre än te Uppsala.
Kommande sommar har jag planerat att fara te Sthlm och uppsala några gånger och jag undrar om det är någon här som skulle knna tänka sig att köra med mig då eftersom jag inte är så "hemma" i dom trakterna.
Eller är ni rädda att bli dragna av en glidare??
Jag har visserligen aldrig kört en glidare men jag har svårt o tro att den hänger på andra 125:eek:r. Speciellt i de lite kurvigare delarna. Men om du känner/tror att du verkligen kan hänga på så är du välkommen.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
philsson skrev:
E du inte?.. :rofl
Skulle föresten kunna tänka mig åka med till stockholm.. jag plockar upp dig på vägen förbi jkpg då :tummenupp får ta och provköra hojen ordentligt så det inte blir några motorhaverier på vägen dit :hihi
Vart ligger Sävsjö?

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
Biifer skrev:
Jag har visserligen aldrig kört en glidare men jag har svårt o tro att den hänger på andra 125:eek:r. Speciellt i de lite kurvigare delarna. Men om du känner/tror att du verkligen kan hänga på så är du välkommen.

jag kan ju bara säka det att om jag ställer bakstätarna på hårdaste och fäller upp orginal fotpinnarna så kan jag lägga ner den tills ljuddämparna tar i och det brukar behöva våldas rejält då=) klarar av att ta rondeller i 70 typ.
jag ha dragit en RG och en NSR på vägarna runt mig här hemma i skogen.=)

edit: och en TZR innne i stan=P

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
jag häger med och åker lite hoj jag med om man får.. bor ju ganska nära sthlm :)

//NR:7

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Biifer skrev:
Hört talas om att vänta...? ;)
Inte så farligt om nån kör lite saktare, man kommer inte efter så extremt mycket heller. Men om alla är likasinnade och kör sporthoj gör ju det hela mycket roligare... Eller offroad, då en sådan hoj är byggd för att köras fort med, går ju åka undan med dom på asfalt oxå... Älskar man att pressa på kurviga vägar med custom ska man nog tänka över sitt hojval...

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
NSR_Martin skrev:
Hört talas om att vänta...? ;)
Inte så farligt om nån kör lite saktare, man kommer inte efter så extremt mycket heller. Men om alla är likasinnade och kör sporthoj gör ju det hela mycket roligare... Eller offroad, då en sådan hoj är byggd för att köras fort med, går ju åka undan med dom på asfalt oxå... Älskar man att pressa på kurviga vägar med custom ska man nog tänka över sitt hojval...
Vänta? På en custom? Du måste skojja.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...