Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall
Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart! Är less på vintern nu
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall
Kunde inte sagt det bättre själv...Miss_Orchidee skrev:Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart! Är less på vintern nu
NSR_Martin skrev:Kunde inte sagt det bättre själv...
Men frukta ej, tre månader kvar så kan man börja köra lite
Miss_Orchidee skrev:Ja nu ser det inte så ljust ut när man sitter här förkyld och allt....
hey! jag bor också i älvsjö och ja har inge körkort heller!NSR_MAN skrev:skulle gärna hänga med ut och löra men jag har inge kör kort
Förlåt!Koskela skrev:Ok! Nog med spam nu!!!
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
kullberg2 skrev:Jag är på!! bara ni inte åker allt för tidigt på året så jag inte hinner fixa uppkörningen
Koskela skrev:Kan jag göra! Men det måste finnas fler än en med kamera!!!
StewOo skrev:jag körde 1000mil på halva sommaren. Åland är bara 25 mil från ena sidan till den andra så jag har snurrat på rätt mycket här hemma på vägarna..
Itacha75 skrev:Men ge mig annan hoj då!
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|