Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall
Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart! Är less på vintern nu
shoik skrev:nähhh får ärligt talat se hur mycket åka det blir den här kommande sommaren, ska bli en fin bil i alla fall
Kunde inte sagt det bättre själv...Miss_Orchidee skrev:Nu vill jag ha sommar och sol så vi kan köra snart! Är less på vintern nu
NSR_Martin skrev:Kunde inte sagt det bättre själv...
Men frukta ej, tre månader kvar så kan man börja köra lite
Miss_Orchidee skrev:Ja nu ser det inte så ljust ut när man sitter här förkyld och allt....
hey! jag bor också i älvsjö och ja har inge körkort heller!NSR_MAN skrev:skulle gärna hänga med ut och löra men jag har inge kör kort
Förlåt!Koskela skrev:Ok! Nog med spam nu!!!
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
kullberg2 skrev:Jag är på!! bara ni inte åker allt för tidigt på året så jag inte hinner fixa uppkörningen
Koskela skrev:Kan jag göra! Men det måste finnas fler än en med kamera!!!
StewOo skrev:jag körde 1000mil på halva sommaren. Åland är bara 25 mil från ena sidan till den andra så jag har snurrat på rätt mycket här hemma på vägarna..
Itacha75 skrev:Men ge mig annan hoj då!
Miss_Orchidee skrev:Förlåt!
finns det ingen rolig tillställnnig uppe i STHLM som vi andra kan sammlas och åka upp till tillsammans? hade vart en rolig grej att göra om det var mässa eller liknande
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|