Jag menade den ja!agneman skrev:På2Hjul . Mässa i Sthlm/Gbg vartannat år .
Eller Miss Orchidee ? Antar att du menar den ? .
Miss_Orchidee skrev:Jag menade den ja!
Klart att ni ska komma upp!!!! alla andra ska ju gå på den, så varför inte vi 125 or?
Vem ska du åka med? Farsan tyckte att han o jag skulle åka upp, men jag kan väll åka ihop med dig, och solitude med kanske, roligare, farsan lät ändå måttligt intresserad...zpeppy skrev:Ja ska med dit, lätt!!!! Kanske åker med nsr_martin, kan ju fråga han.
NSR_Martin skrev:Vem ska du åka med? Farsan tyckte att han o jag skulle åka upp, men jag kan väll åka ihop med dig, och solitude med kanske, roligare, farsan lät ändå måttligt intresserad...
Kör på torsdag då, så får man ledigt från skolan o allt med, perfekt ju, hehe, minst folk på mässan då med = bra
matte@honda skrev:okej, kan nån säga var i gbg detta finns och hur länge den varar. vad kostar?
Miss_Orchidee skrev:För er som undrar över mässan "på 2hjul" som är i Göteborg så pågår den mellan den 27-30 Januari och en biljett kostar 120 kr om man är över en viss ålder, jag tror alla här betalar 120kr iallfall...
Den äger rum på Scandinaviums mässhallar och ldet går spårvanganar åt alla möjliga håll runt om!
Se till och pallra er hit nu grabbs
Och vart går det köra hoj i Januari i sverige nånstanns..Miss_Orchidee skrev:För er som undrar över mässan "på 2hjul" som är i Göteborg så pågår den mellan den 27-30 Januari och en biljett kostar 120 kr om man är över en viss ålder, jag tror alla här betalar 120kr iallfall...
Den äger rum på Scandinaviums mässhallar och ldet går spårvanganar åt alla möjliga håll runt om!
Se till och pallra er hit nu grabbs
ja sa ju inte att ni var tvungna att ta hojen, det går faktisk både tåg och buss till Göteborg vettuphilsson skrev:Och vart går det köra hoj i Januari i sverige nånstanns..
NSR_Martin skrev:Vem ska du åka med? Farsan tyckte att han o jag skulle åka upp, men jag kan väll åka ihop med dig, och solitude med kanske, roligare, farsan lät ändå måttligt intresserad...
Kör på torsdag då, så får man ledigt från skolan o allt med, perfekt ju, hehe, minst folk på mässan då med = bra
*Foxen* skrev:Satt å tänkte samma som tidigare inlägg, men dock vilka 125-åkare finns det egentligen i västernorrland? dom som jag vet om är: Jag, Rille, Lindahl (Uggla) å Tjäder som bor i Sollefteå. Om träffen blir av, vilka från västernorrland är på att sammåka till Sthlm isf?
philsson skrev:Och vart går det köra hoj i Januari i sverige nånstanns..
spectre skrev:blueninja också
spectre skrev:blueninja också
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |