Träffas o köra (125cc)

Nightwalker

Darkness Riders
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Rgf
Tjena...
Till nästa säsong kanske du oxå vill träffa andra 125 åkare och bränna omkring me nya polare. Jag och en polare kör själva 125or och skulle gärna vilja ta kontakt med er andra åkare i stockholmsområdet. Så kan man hänga lite ihop och samtidigt göra det man tycker bäst om. Åka hoj!!! Om ni har lust hör av er.

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Kör du något i Haninge? Tränar eller har du tränat på gymmet i Jordbro?

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Jo det skulle väl vara rätt skoj att åka omkring lite med andra 125räcers (itakka har ju en touring hoj).
Vart i Sthlm bor du?

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
marcus_136 skrev:
Jo det skulle väl vara rätt skoj att åka omkring lite med andra 125räcers (itakka har ju en touring hoj).
Vart i Sthlm bor du?

sollentuna, jag väsby.

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
marcus_136 skrev:
Vart i Sthlm bor du?

Du är touring... vem låg sist respektive först när vi åkte från Blackrejset? :pannkyss

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Itacha75 skrev:
Du är touring... vem låg sist respektive först när vi åkte från Blackrejset? :pannkyss

Vem höll på att krocka 2394823492389238 gånger?
Vem har ramlat mest av oss?
Vem har krashat och inte kört hoj sen i sommras eller nått?
Vem skiter i och bromsar och åker in i 5km/h in i en lyktstolpe?

Ska jag fortsätta?
Puss

Angående körning nästa säsong så kan vi väl dra ihop en liten lista när tiden är inne.

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
jo fan, det låter skit kul det :tummenupp

fast synd att man bor i gävle :3freak

vad har den där "itascha739" för hoj? eller kör han moppe? :tungan

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Synd att man bor i göteborg ibland alltså..... Det är ju bara jag och lilla Tjet här som kör, och vi kör aldrig tillsammans.....

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Nightwalker skrev:
Tjena...
Till nästa säsong kanske du oxå vill träffa andra 125 åkare och bränna omkring me nya polare. Jag och en polare kör själva 125or och skulle gärna vilja ta kontakt med er andra åkare i stockholmsområdet. Så kan man hänga lite ihop och samtidigt göra det man tycker bäst om. Åka hoj!!! Om ni har lust hör av er.

Jag har lite funderingar på om man skulle sticka upp (förmodligen med nån kompis) till nollåttera o se vad ni har för er på dagarna, skulle kunna sammastråla då kanske så man får se vad det finns för hojvägar osv, skriv gärna långt innan ni ska bestämma nån större träff så är det inte helt omöjligt att jag och nån kompis kommer i sommar...

Miss_Orchidee skrev:
Synd att man bor i göteborg ibland alltså..... Det är ju bara jag och lilla Tjet här som kör, och vi kör aldrig tillsammans.....
Frukta ej, jag kommer o gör dig sällskap i sommar :hihi , du va ju tvungen o jobba förra sommaren när jag o zpeppy va i götet, men det blir nog med stor säkerhet iår igen, jag gillar göteborg... :tummenupp Är ju bara en och en halv timme dit...

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Jag har lite funderingar på om man skulle sticka upp (förmodligen med nån kompis) till nollåttera o se vad ni har för er på dagarna, skulle kunna sammastråla då kanske så man får se vad det finns för hojvägar osv, skriv gärna långt innan ni ska bestämma nån större träff så är det inte helt omöjligt att jag och nån kompis kommer i sommar...

Frukta ej, jag kommer o gör dig sällskap i sommar :hihi , du va ju tvungen o jobba förra sommaren när jag o zpeppy va i götet, men det blir nog med stor säkerhet iår igen, jag gillar göteborg... :tummenupp Är ju bara en och en halv timme dit...

Jag är på, både till göteborg, stockholm och till oslo hehe :banana

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
NSR_Martin skrev:
Oslo är för nybörjare, trollstigen är det som gäller :fakta

Tälta o äta nudlar så har man säkert råd med :tummenupp

Lätt!!! Bara börja snåla så man får råd med bensin och nudlar :tummenupp

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Nightwalker, förra sommaren så var en hel del som körde tillsammans till och från.
Kanske inte i större grupp, men men.
Men det är ju bara att dra ihop ett större gäng genom att skriva KÖRNING datum m.m. i 125 delen av forumet, dessutom går det ju att haka på större körningar om man vill, men det brukar vara ett högt tempo för en 125:a
Men men, själv körde man ju med ett flertal från forumet i sommras... så det är ju inget nytt namnar om topicen också trodde det handlade om bana, dessutom om du söker lite så kommer du att se att det inte bara var frågor om strul på 125- delen.
så det är inget nytt.

Last edited:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Nightwalker skrev:
Tjena...
Har jag fixat körkortet då, så åker jag gärna ;)

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Nightwalker skrev:
Så sant, men gabbar det låter som ni har stor erfarenhet i krashning = icke bra :D touring var bor du?

Inte alla, mest jag. :huvet

marcus_136 skrev:
Vem höll på att krocka 2394823492389238 gånger?
Vem har ramlat mest av oss?
Vem har krashat och inte kört hoj sen i sommras eller nått?
Vem skiter i och bromsar och åker in i 5km/h in i en lyktstolpe?

Ska jag fortsätta?
Puss

Angående körning nästa säsong så kan vi väl dra ihop en liten lista när tiden är inne.

1. Shit happends!
2. Jag - för att jag vågar ta lite risker!
3. Har jag visste, körde senast i fredags.
4. Jag tänkte på annat! :mad: :finger
5. Räcker så. :pannkyss

Vill också köra med några andra 125cc piloter nästa säsong, ska vi bestämma ett datum ganska snart och hoppas på att det är körbart då?

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ni förstår ju er inte på dethär med offroad, man ska trilla så mycket som möjligt, annars kör man för fegt :yoparty Iacha är kung på att vara våghaslig mao, själv trillar jag lite lagom o lamt med WRen bara, det får räcka :hihi

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
RSV1000R Factory
Är det inte dags att ni hakar-på de vanliga körningarna som brukar arras här? Det vore jävligt kul o ligga o kurva bakom en RS, Mito, NSR eller annat på en Roslagsrunda. (fast iofs, det kanske är en plåga för er att behöva umgås med massa gubbjävlar :hihi

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024