Ingen körning i borås i helgen, är ju jämn vecka nu, då har vi inte tillgång till banan.
När har ni träning nästa gång? Lite sugen att dyka förbi om man är ledig och fota lite kanske.
Såg att ni hade synpunkter på anmälningsavgiften i Örebro, se till att anmäla er nu när jag sett till att den blivit justerad. Förväntar mig att se åtminstone #32, #101, #144 och #911.
Sen är det ju bankett på kvällen, jag har lagt märke till att ni gillar att festa.
Såg att ni hade synpunkter på anmälningsavgiften i Örebro, se till att anmäla er nu när jag sett till att den blivit justerad. Förväntar mig att se åtminstone #32, #101, #144 och #911.
Sen är det ju bankett på kvällen, jag har lagt märke till att ni gillar att festa.
... Vem kör 32? ...
E banan öppen imorgon? E sjukligt sugen på att gasa!
Jag glömde min sändare till laptimern AIM förra onsdagen.
Hör av er om ni hittar den. Den stod på ett däck brevid rakan.
Anders..
Ska hålla utkik efter den imorgon.
Om någon vill träna imorgon och saknar transport så kan jag ta med mitt släp så får ni hoppa på på vägen (åker från Volvo Lundby runt 1600). Kommer inte köra själv men skall upp och reka lite för att se vad vi kan göra med grusdelen.
Så har ni förslag hur man skulle kunna göra en mer avancerad motardbana så får ni gärna ge tips.
Grusdelen kan ju bli hur avancerad som helst om de inte ska ha den till annat. Förläng asfalten i slutet av grusdelen för att inte dra med lika mycket grus ner, samma sak i början lilla grusdelen för att inte få lika mycket grus i kurvan.
Feta hopp, waves och en bankad kurva i alternativspåret
Sen att bygga ihop banorna genom att gräva ur vallen hade ju vart sjuuuukt fett, men det tror jag ju knappas de går med på.
Grusdelen kan ju bli hur avancerad som helst om de inte ska ha den till annat. Förläng asfalten i slutet av grusdelen för att inte dra med lika mycket grus ner, samma sak i början lilla grusdelen för att inte få lika mycket grus i kurvan.
Feta hopp, waves och en bankad kurva i alternativspåret
Sen att bygga ihop banorna genom att gräva ur vallen hade ju vart sjuuuukt fett, men det tror jag ju knappas de går med på.
Jag glömde min sändare till laptimern AIM förra onsdagen.
Hör av er om ni hittar den. Den stod på ett däck brevid rakan.
Anders..
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |