Hur många blev ni idag ?
Blev tokigt sugen på det med då jag kittat om gammelhojen nu, fast jag varvar med motard ett tag tillNu blir det bara skogsåka med dom stora hjulen tills våren och värmen kommer..
Blev tokigt sugen på det med då jag kittat om gammelhojen nu, fast jag varvar med motard ett tag till
Köpte du olas hoj ?
Kan du fethaja... Uppstartad nu ikväll då jag fick den i lite delar
Jag håller på o bygger om crossen nu till motard, igen. Men denna gång med riktiga dämpare, annan sadel etc. Ska även byta tillbaka till orginal avgassystem för att få ett längre register.
Men vilken drevning kör du med?
Jag körde med 15 - 45 sist men den varvade ur 4:an efter halva gokart rakan.
Har Ola bytt fjädrar i kopplingen? Ska lägga i brickor för att öka förspänningen då den slirade ganska mycket sist.
Jag behöver bromsoket också.
wiiiii, en till tävling i år!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=214976
Team hoppborg måste ju va där! Kom igen o anmäl er! Borde kunna fixa så vi sover hos mina föräldrar i örebro fredag-lördag för att sen åka ut till banan (9 mil) på morgonen på lördag. Besiktning är 8-9:30, så man behöver ju inte åka allt för tidigt från örebro då. Ska höra med mina föräldrar, men borde funka.
Är någon sugen på att köra nu på söndag så får ni säga till. Vill ni köra så ringer jag o kollar med FMCK.
Personligen tycker jag det börjar bli lite för kyligt.
Ska ni åka hänger ja mä. Har elverk oxå. Tapper, har både ja o kerttu elverk så borde du kunna sno lite av oss bägge. Vi lär ju inte använda dem 100% av tiden.
Mätte inte ni upp temperaturen i däcken efter ett pass på Åland i våras (+5C och sol)? Och då körde ni med däckvärmare väl ?
Och minns jag inte helt fel så var det väl ca 15 grader i däcken
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |