Tror du han kan ta instruktioner från två tvåtaktslöövers?2806254Ni kanske kan agera mentorer för Sandsream
Tror du han kan ta instruktioner från två tvåtaktslöövers?2806254Ni kanske kan agera mentorer för Sandsream
Tror du han kan ta instruktioner från två tvåtaktslöövers?![]()
Nemas problemas, du vet ju att jag är rätt snäll i verklighetenTror du han kan ta instruktioner från två tvåtaktslöövers?![]()
Det skulle isf vara för att visa Gustav att det är möjligt att inte komma sist till och med på hans gamla knarrJoru den biten kan kanske bli tuff för honommen vem vet, han kanske konverterar till tvåtakt på vägen.
Bark but no bite.2806323Nemas problemas, du vet ju att jag är rätt snäll i verkligheten![]()
Det har jag redan bevisat själv.2806325Det skulle isf vara för att visa Gustav att det är möjligt att inte komma sist till och med på hans gamla knarr![]()
Vart någon före dig i mål diskadDet har jag redan bevisat själv.![]()
Tycker inte du ska kaxa dig innan du tagit dig i mål i en riktig SM-deltävling.2806333Vart någon före dig i mål diskad![]()
![]()
Tveksamt om jag någonsin kommer att göra det, får nog börja med tvåtakt isfTycker inte du ska kaxa dig innan du tagit dig i mål i en riktig SM-deltävling.![]()
Såg att det stod träning den 7 april mellan 17-20. Ska det vara den 3 april eller är det tänkt att det ska vara körning på påskafton?
Såg att det stod träning den 7 april mellan 17-20. Ska det vara den 3 april eller är det tänkt att det ska vara körning på påskafton?
Skulle som sagt gärna vara depåvärd men vill nog se hur det funkar ett par gånger först.Tänk på att anmäla er som depåvärdar så att träningarna blir av.![]()
Skulle som sagt gärna vara depåvärd men vill nog se hur det funkar ett par gånger först.
Precis så jag tänkteDet är ju bara att ta en träning lite längre fram i säsongen. Det finns alltid någon att fråga om hjälp i depån. Både bland folk som kör själva och vi andra som bara är där för den trevliga stämningens skull.![]()
Jag kan tänka mig att vara ett lite gestaposvin den 24e april ska väl inte vara så svårt...
Om jag nu får förtroendet så ser jag gärna att jag får följa med någon från Capitalet som ska träna helst någon som kan åka från Stockholm tidigt typ vid lunch![]()
Toppen! Läs det här dokumentet och maila sedan roadracing@lms.se för meddela vilka dagar du är intresserad av så uppdateras listan.
http://lms.46an.se/protokoll/depavard.pdf
NEJ! Det vore kungligt med Homer som träningsledare.2820659Har läst och mailat verkar som jag får ta och lämna Homersidan av mig hemma den kvällen![]()
NEJ! Det vore kungligt med Homer som träningsledare.*doh*
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |