Träningar på Sviestad

sandstream

Guest
Joru den biten kan kanske bli tuff för honom:D men vem vet, han kanske konverterar till tvåtakt på vägen.
Det skulle isf vara för att visa Gustav att det är möjligt att inte komma sist till och med på hans gamla knarr :D

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Såg att det stod träning den 7 april mellan 17-20. Ska det vara den 3 april eller är det tänkt att det ska vara körning på påskafton?

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Såg att det stod träning den 7 april mellan 17-20. Ska det vara den 3 april eller är det tänkt att det ska vara körning på påskafton?

Det ska nog vara den 3:e, tänk dock på att både 3:e och 10:e är preliminära beroende på vädret, de är också på gamla sträckningen då asfalteringen av nya sektionen sker 17-19/4.

Länken till funktionärsdokumentet är också fel, för de som vill läsa det innan länken fixas: http://lms07.mine.nu/protokoll/depavard.pdf

Tänk på att anmäla er som depåvärdar så att träningarna blir av. :tummenupp

Last edited:

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP

lite skrivfel ;) dock ändrat, så även depåvärdslänken...

Så, alla träningar är inställda tills folk anmält sig.

Än så länge blir det inga träningar :va

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Skulle som sagt gärna vara depåvärd men vill nog se hur det funkar ett par gånger först.

Det är ju bara att ta en träning lite längre fram i säsongen. Det finns alltid någon att fråga om hjälp i depån. Både bland folk som kör själva och vi andra som bara är där för den trevliga stämningens skull. :)

sandstream

Guest
Det är ju bara att ta en träning lite längre fram i säsongen. Det finns alltid någon att fråga om hjälp i depån. Både bland folk som kör själva och vi andra som bara är där för den trevliga stämningens skull. :)
Precis så jag tänkte :)
De gamla rävarna bör väl ta de första så kan vi rookisar ta senare när vädret är bättre :rolleyes: :D

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Om någon tänker åka från STHLM till Sviestad och träna på tisdagar och det finns intrese av att samåka så kontakta mig! Vi delar på bensin kostnader mm.

//Medin

moto-gg

motograndgunnar
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
pasini å Yamaha tz 125 98
Jag kan tänka mig att vara ett litet gestaposvin den 24e april ska väl inte vara så svårt...

Om jag nu får förtroendet så ser jag gärna att jag får följa med någon från Capitalet som ska träna helst någon som kan åka från Stockholm tidigt typ vid lunch:tummenupp

Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...