håkan
Brumm brumm
Var in o kollade på lms hemsida och såg att nästan alla träningar var inställda.. Hoppas verkligen att sidan inte är uppdaterad eller att det snart är löst. Tycker många i denna tråd verkar vara intresserade av att vara ansvariga.
Det stämmer alldeles ypperligt! första träningen är 11:e September enligt schemat nu, som LMS RR's Kassör vill ta hand om, egentligen gör han nog med ideelt jobb åt klubben .
det är ca 300 medlemmar i RR sektionen och ingen vill hålla i träningarna, det är lätt att tycka o skriva på ett forum men att översätta det i praktiken verkar väldigt svårt...
Skälet "jag har inte råd att åka si o så många mil" är en ytterst dålig ursäkt, har man tid/råd att åka o träna har man tid/råd att hjälpa till i sin förening!
Se det såhär, eftersom man löser LMS medlemskort och träningskort så tränar man nästan "gratis". Det vore själva f******n om inte de "insparade" pengarna på medlemskap+träningskort skulle kunna täcka in att hjälpa till EN ENDA GÅNG!
Jag tycker medlemmar i RR sektionen får ta sig i kragen o inte bara dra nytta av de få som "gör nåt".
Jag kommer inte att acceptera/lägga upp samma depåvärdar om och om igen (de som var med på listan förra året ska inte behöva göra ett handtag i år!).
Dags för lite nytt folk att hjälpa till.
//håkan