GSXR1100R
The older i get the faster i was
Tjoho idag åker viÅsa skrev:2078040Oki, såg bara dagens väder. Eller så har ni editerat prognoserna, men kvittar vilket, bara det blir bra väder så är jag glader
Helena, vi ses i Brno ;-)
Tjoho idag åker viÅsa skrev:2078040Oki, såg bara dagens väder. Eller så har ni editerat prognoserna, men kvittar vilket, bara det blir bra väder så är jag glader
GSXR1100R skrev:2078209Tjoho idag åker vi
Nu vill jag inte få rapporter att tant har åkt i backen.. utan jag vill att tant ger järnet och har det så bra du nu kan utan mej..Åsa skrev:2078040Oki, såg bara dagens väder. Eller så har ni editerat prognoserna, men kvittar vilket, bara det blir bra väder så är jag glader
Matulda skrev:2078242Nu vill jag inte få rapporter att tant har åkt i backen.. utan jag vill att tant ger järnet och har det så bra du nu kan utan mej..
JAAA!!! DET vill jag.... INTE..Åsa skrev:2078252Nej nej, så ska det inte bli.
Och OM det skulle hända så har jag extra kraschisar med mig
Tur att man har en så stor buss
Du kan kanske ligga ovanpå våra hojjar
Oj jag glömde att jag åker med dig, men det brukar ju gå bra ändå, ingen karta, inget pass, ingen valuta, ingenting packat, då kör vi....jorpes skrev:2078232Nej Mikael. Du har glömt vem du åker med. Så ropa inte hej ännu
Dorn och hammare finns med i bagaget!Bennybåge skrev:2078324Någon som tar med sig verktyg för att nita kedjelås som man kan låna
nere i Brno?
mvh
Benny
GSXR1100R skrev:2078915Packar frenetiskt allt skrot som ska med, rena tivolit i vardagsrummet just nu
HÖRRU!! Backlund pole och inte du?? Nu får du skärpa till dej... Gasa järnet nu GUBBE!!!GSXR1100R skrev:20863011 Dagen i Brno
Lasen var försteman att mula hojen, han kom två kurvor innan han lekte jordfräs, Zoulfly lekte tvåtaktstaliban och mekade hela dagen, Åsa mysvurpade och Torkel sprängde kedjan (250SP Power).
Jorpes körde snabbare med bussen än med hojen, Backlund har pole på 2.14
Jag tankfimade spektaklet och hade några myspass med slicks i regn.
Bajaräcern funkar för första gången och livet leker.
I morrn är det race på allvar och då får man väl ta i lite då
Backlund körde 2.13 och jag körde 2.29.1 men jag är iaf snabbare än Storkel som körde 2.29.7.Matulda skrev:2086323HÖRRU!! Backlund pole och inte du?? Nu får du skärpa till dej... Gasa järnet nu GUBBE!!!
och här sitter man o drömmer framför datorn skriv mer racereport tack o hälsa rille att han är snabbare än minin va föra åretGSXR1100R skrev:2088934Backlund körde 2.13 och jag körde 2.29.1 men jag är iaf snabbare än Storkel som körde 2.29.7.
Rille drog till med 2.10
vartiderna ligger mellan 2.10 på dom snabbaste förarna och 3.30 på dom som inte är så snabba, 60 hojar på banan och en jävla trafik, det känns som ett möte när man passerar dom långsamma grabbarna.
GP tiderna är å andra sidan snabbare än 1.59 men dom kanske kör en genväg
Rätt gissat, Pålle körde dock 1/2 sekund långsammare än mig på racet, men han kom inte sist iafStrider skrev:2092398... istället för Micke som sitter i solen o dricker pilsner.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|