Träningsläger 2006 Brno Tjeckien

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Någon som vet något hotell en bra bit från Brno, eller en stad som ligger inom en timmes bilkörning därifrån??

Jag skulle boka boendetill GP't, men hotellen i Brno hade visst fyrdubblat sina priser då.

/Joakim

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Pålle skrev:
2062354 Någon som vet något hotell en bra bit från Brno, eller en stad som ligger inom en timmes bilkörning därifrån??

Jag skulle boka Hotell till GP't, men Hotellen i Brno hade visst fyrdubblat sina priser då.

/Joakim

Tälta?

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger

Berra

Europe
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Aprilia Sportcity One
Hej!

Nån som har plats för en hoj ner till Brno?

/Berra

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bara några dagar kvar, frågan är om det ens gå att komma till banan utan att simma dit, är det någon som har koll på vägval runt floderna.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
GSXR1100R skrev:
2070623 Bara några dagar kvar, frågan är om det ens gå att komma till banan utan att simma dit, är det någon som har koll på vägval runt floderna.

Njae, koll har jag inte men jag har surfat lite på några tyska sidor, varav nån har trafikprognoser och ingenstans där jag har läst har jag sett nåt om några problem pga översvämningar. Det här gäller då iofs bara Tyskland. Men kanske är det så att motorvägarna ligger utanför riskområdena...vad vet jag.

http://www.radiobonn.de/bonn/rb/39401/verkehr/prognose

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ZoulFly skrev:
2070830 Njae, koll har jag inte men jag har surfat lite på några tyska sidor, varav nån har trafikprognoser och ingenstans där jag har läst har jag sett nåt om några problem pga översvämningar. Det här gäller då iofs bara Tyskland. Men kanske är det så att motorvägarna ligger utanför riskområdena...vad vet jag.

http://www.radiobonn.de/bonn/rb/39401/verkehr/prognose
Ja då håller vi tummarna :tummenupp

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Vad jag har hört och sett så skall inga floder hota motorvägarna, var i Budapest igår och där är sköna översvämmningar mitt favoritcafe kan man endast se takåsen av men enl uppgift skall vattnet vara på väg att sjunka undan....

Ha det så skönt hos Tjeckerna nu skall jag ut och sola vidare +21 är det idag....

EDIT:Du kan ju åka in om Debrecen och hämta de 100 forinten du vann det är bara 45 mil från Brno

Last edited:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Boris JR skrev:
2071108 Vad jag har hört och sett så skall inga floder hota motorvägarna, var i Budapest igår och där är sköna översvämmningar mitt favoritcafe kan man endast se takåsen av men enl uppgift skall vattnet vara på väg att sjunka undan....

Ha det så skönt hos Tjeckerna nu skall jag ut och sola vidare +21 är det idag....

EDIT:Du kan ju åka in om Debrecen och hämta de 100 forinten du vann det är bara 45 mil från Brno
Kanoninfo :tummenupp vi svänger förbi och hämtar Korinterna.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kamerafästet är nu monterat och klart, jag tänkte filma ett par pass på GP slingan och lite annat kul från depån, om ni vill kan jag filma eran rumpa ett varv, men då får ni inte köra så fort.

:tungan

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
GSXR1100R skrev:
2071333 Kamerafästet är nu monterat och klart, jag tänkte filma ett par pass på GP slingan och lite annat kul från depån, om ni vill kan jag filma eran rumpa ett varv, men då får ni inte köra så fort.

:tungan
Kanon, du får gärna filma mig ett varv :tummenupp

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
bensin

nån som vet om det går att köpa bensin på banan ? eller nära banan ?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Om Anders släpper sin biljett billigt o bra till mig, finns det plats för en av mina hojar ner? Kanske lite sent påtänkt.

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
däck

tänkte höra om nån vill ha däck (beg men bra) iså fall kan jag ta med 2 extra set 120 fram 190 bak ? 1000kr/set
mvh tobbe

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Swedie skrev:
2073378 Om Anders släpper sin biljett billigt o bra till mig, finns det plats för en av mina hojar ner? Kanske lite sent påtänkt.

Bara att lasta bilen o köra ner!!! :fatta!

Någon som plockar med sig nya och bra 520-kedjor ner?! piss-touringbutiken har inte levererat vad de lovade!!!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024