Träningsläger Ungern

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Innan jag kan ge klar tecken så måste ja veta hur mycket det kostar och hur det är med meck möjligheter samt om man kan köpa delar i ungern eller om man ska ta med mycket sånt. Om man ska ha med en person till som inte ska köra vad kostar det då?

Blir det en helsvensk grupp om vi blir över 25 eller hur va det?
 

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
uppl-väsby
Hoj
ingen
Hallå alla glada, intresset har varit enormt, redan nu. Kul som fan.
Tyvärr så hade jag rökt på lite för mycket när jag skrev priset, det riktiga priset kommer att hamna på ca 650 eur, jag ber om ursäkt, vet att några kommer att bli lite snea o irro.. :fatta!
men vafan, det e ju flera månader kvar.. bara att spara. Jag kan verkligen lova att ingen kommer att bli besviken.
hotellet är ett gamalt "slott" som synes på filmen, bilarna står parkerade på slottsgården som är vaktad dygnet runt, ev mekmöjligheter går att göra live liksom. vid banan eller på kvällen på slottsgården, under sansade förhållanden givetvis.
det är uppvärmning varje morgon innan vi drar till banan, bra frukost, a la sydeuropa, sen e man på banan hela dagen.
även massörer kommer att finnas tillgängliga nån dag.

det finns inga ljudkrav o sån dynga.
underlaget vi kör på är asfalt blandat med betong som har en del "intressanta" skarvar :rolleyes: samt gräs o grus. asså allt..

det finns en del hojfirmor i stan så det borde gå att hitta prylar ifall nått händer, kan nämna att smålis köpte ett helsystem Arrow till sin KTM 520 för 3500:- ..

lägret funkar även för ganska färska förare, men man bör ha åkt en del cross eller annat med fart i.
Danni´s tjej, syns på filmen fö. var grymmt snabb, så det finns hopp även för brudarna..


det blir en hel del bakhul samt framhjulsåka, samt stående på sadeln o sånt...coooooolt :tummenupp

Nä pojkar o flickor, skit i julklapparna, köp en till er själva istället.

//T
 

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Tamtech skrev:
Hallå alla glada, intresset har varit enormt, redan nu. Kul som fan.
Tyvärr så hade jag rökt på lite för mycket när jag skrev priset, det riktiga priset kommer att hamna på ca 650 eur, jag ber om ursäkt, vet att några kommer att bli lite snea o irro.. :fatta!
men vafan, det e ju flera månader kvar.. bara att spara. Jag kan verkligen lova att ingen kommer att bli besviken.
hotellet är ett gamalt "slott" som synes på filmen, bilarna står parkerade på slottsgården som är vaktad dygnet runt, ev mekmöjligheter går att göra live liksom. vid banan eller på kvällen på slottsgården, under sansade förhållanden givetvis.
det är uppvärmning varje morgon innan vi drar till banan, bra frukost, a la sydeuropa, sen e man på banan hela dagen.
även massörer kommer att finnas tillgängliga nån dag.

det finns inga ljudkrav o sån dynga.
underlaget vi kör på är asfalt blandat med betong som har en del "intressanta" skarvar :rolleyes: samt gräs o grus. asså allt..

det finns en del hojfirmor i stan så det borde gå att hitta prylar ifall nått händer, kan nämna att smålis köpte ett helsystem Arrow till sin KTM 520 för 3500:- ..

lägret funkar även för ganska färska förare, men man bör ha åkt en del cross eller annat med fart i.
Danni´s tjej, syns på filmen fö. var grymmt snabb, så det finns hopp även för brudarna..


det blir en hel del bakhul samt framhjulsåka, samt stående på sadeln o sånt...coooooolt :tummenupp

Nä pojkar o flickor, skit i julklapparna, köp en till er själva istället.

//T

Låter ju bra, antar att man får mer info om vilken vecka om schema senare.

Vad är relativt ny då? Har kört cross och kommer träna under hösten och vintern med motarden, eller ska man va på nån SM nivå? jag kanske är det vad vet jag, har inte kört mot någon annan än quads än så länge.
 

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
uppl-väsby
Hoj
ingen
Jocke W skrev:
Låter ju bra, antar att man får mer info om vilken vecka om schema senare.

Vad är relativt ny då? Har kört cross och kommer träna under hösten och vintern med motarden, eller ska man va på nån SM nivå? jag kanske är det vad vet jag, har inte kört mot någon annan än quads än så länge.

man brukar känna om man har farten i kroppen, dvs. om du känner att du e kass, så avstå.. men du fattar nog. nä.. slå iväg ett mail på tamme@bonetmail.com o våga ta första steget till en ev. framtid som motardförare... eller nått. :Bugar
gäller även er grabbar 1300RR
 

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Tamtech skrev:
man brukar känna om man har farten i kroppen, dvs. om du känner att du e kass, så avstå.. men du fattar nog. nä.. slå iväg ett mail på tamme@bonetmail.com o våga ta första steget till en ev. framtid som motardförare... eller nått. :Bugar
gäller även er grabbar 1300RR

ne kass e jag inte =P Du får komma ner till strängnäs och hetsa mig :tummenupp

Kommer det mer info under hösten? Vet inte om det e jag bara men känns som man vill veta lite mer säkert när det är m.m.
 

CalleP

Calle
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Upplands Väsby
Hoj
2007, HONDA CBR1000RR
Tjena Tamme.

Kommer det vara några paraply brudar i depån och på startplattan. Vad kostar ett helrör på den lokala puben och finns det svartklubb/stippklubb efter stängning? :yoparty

Hälsningar grabbarna på Schneiders MC...
 

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
uppl-väsby
Hoj
ingen
CalleP skrev:
Tjena Tamme.

Kommer det vara några paraply brudar i depån och på startplattan. Vad kostar ett helrör på den lokala puben och finns det svartklubb/stippklubb efter stängning? :yoparty

Hälsningar grabbarna på Schneiders MC...

bara om du tar med några, ingen ide med helrör, sånt e bara för RIKTIGA män, inte veklingar med smord käft.. :7peta

strippklubb, sånt är väl bara för byxmyndiga,,, men jag tvivlar på att ni skulle klara av en sån kväll, men ni får gärna "visa hur det skall gå till".. :tummenupp

vart är eran anmälan? eller vågar ni inte???hehehe..HAHAHAHA...HOHOHOHO
 

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
uppl-väsby
Hoj
ingen
Tamtech skrev:
bara om du tar med några, ingen ide med helrör, sånt e bara för RIKTIGA män, inte veklingar med smord käft.. :7peta

strippklubb, sånt är väl bara för byxmyndiga,,, men jag tvivlar på att ni skulle klara av en sån kväll, men ni får gärna "visa hur det skall gå till".. :tummenupp

vart är eran anmälan? eller vågar ni inte???hehehe..HAHAHAHA...HOHOHOHO
:tummenupp
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Lyfter tråden lite.

Hur mkt brukar ni räkna med att resekostnaden t.o.r blir med färgor & hela balletten?
 

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
uppl-väsby
Hoj
ingen
Barrett skrev:
Lyfter tråden lite.

Hur mkt brukar ni räkna med att resekostnaden t.o.r blir med färgor & hela balletten?

färgorna går löst på ca 700:- har jag för mig, helsingborg-helsingör, rödby-putgarten, sen så är det väl bara att räkna tex: diesel ca 11kr/liter bil drar ca 1l/mil på säg 400 mil totalt..
men säg att man är två eller tre i varje buss o delar på kostnaderna..
 

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
HP2
En biljett som gäller för Helsingborg-Helsingör och Rödby-Puttgarden ToR kostar 2400 kr.
Och det är ca 15 mil mellan Helsingör och Rödby.
 

Tamtech

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
uppl-väsby
Hoj
ingen
420 skrev:
En biljett som gäller för Helsingborg-Helsingör och Rödby-Puttgarden ToR kostar 2400 kr.
Och det är ca 15 mil mellan Helsingör och Rödby.

öhhhh :7peta , nu får du någ ta o kolla dina uppgifter lite bättre, jag åkte dom förra helgen, o inte kostade det 2400.... men jag åker väl typ bara sådär 2ggr i månaden, så vad vet jag..
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
420 skrev:
En biljett som gäller för Helsingborg-Helsingör och Rödby-Puttgarden ToR kostar 2400 kr.
Och det är ca 15 mil mellan Helsingör och Rödby.

700:- för en shopping och då funkar det med bilar i storlek upp till 3,5ton. Och det är hels.b-hels.ö/rödby-puttg.
 

420

Vaddå knäskrap?
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
HP2
Tamtech skrev:
öhhhh :7peta , nu får du någ ta o kolla dina uppgifter lite bättre, jag åkte dom förra helgen, o inte kostade det 2400.... men jag åker väl typ bara sådär 2ggr i månaden, så vad vet jag..

Jo jag åkte oxo förra helgen. Hur liten bil har du? :7peta :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top