Tamtech
Ny medlem
420 skrev:Jo jag åkte oxo förra helgen. Hur liten bil har du?
skåpbil cittra jumper, jaja,,, vi kan i alla fall komma överänns över att det kostar pengar...
420 skrev:Jo jag åkte oxo förra helgen. Hur liten bil har du?
Tamtech skrev:skåpbil cittra jumper, jaja,,, vi kan i alla fall komma överänns över att det kostar pengar...
Barrett skrev:2330:- för fordon över 6m
Tamtech skrev:Hej alla..
Idag, äntligen fick jag fram lite mer info från Muller.
För vår del så löper lägret av den 3.e veckan i april, asså 23/4-29/4
vi blir med största säkerhet ett 15tal från Sverige samt en bunt från Norge o Danmark.
Priset är 650Eur för hela veckan då inkluderar det hotell, frukost, lunch, samt middag alla dagar utom en då vi käkar ute.
Tyvärr kunde inte Danni medverka just denna vecka, men det finns en del annat folk på plats som har bra kunnande.
Resan till Budapest sker på eget bevåg.
definitiva anmälningar tas emot omg.
för mer info VG. kontakta mig på mail eller ring 0707-553896
//T
Barrett skrev:Såg fram emot detta, men har du kollat SM-kalendern (om än preliminära). Första SM:et går enl. den den 30:e. Taskig timing
Ni kan väl dra lägret en vecka tidigare!!!Tamtech skrev:... ojda,, jaja, kan hålla med om att det e lite otur, men valet e fritt.
det e ju ändå en hel veckas gsande vi snackar om, ett sm i sverige i slutet på april, då kan det ju vara allt från 1meter snö till hela 5 plusgrader...
man kan ju se det hela som en typ av semester åsså..
haka nu!
Hoppas tomten hjälpter till Vore väldigt bra att köra en vecka innan SM- startenTamtech skrev:A, vi håller på med att försöka tidigarelägga det en vecka, då e ju Danni där o allt..
Men det hänger liksom inte på oss..
//T
Alltså från söndag till nästkommande tisdag... över en vecka då alltsåTamtech skrev:Ok,, så här blev det...
26/3-2/4 2006
Bara att hänga med för dom som e sugna
pris som tidigare sagt.
//T
Tamtech skrev:Ok,, så här blev det...
26/3-2/4 2006
Bara att hänga med för dom som e sugna
pris som tidigare sagt.
//T
Åkte för typ en månad sen helsingborg-helsingör, rödby-putgarten TORBarrett skrev:1440:- för fordon upp till 6m. Ivecon är 5,95m
2330:- för fordon över 6m
Hitecfrollo skrev:Åkte för typ en månad sen helsingborg-helsingör, rödby-putgarten TOR
Med en Master DVS under 6m, betalade ca750kr
Då med Scandlines (skulle tillbaka samma dag kanske därför)tom inom tre timmar dvs ca 300SEK tillbaka.= ca 450SEK tor
Det jag ville säga är att ta med tjejjens Medmerakort 10% rabatt på Scandlines med det.
Ha det så skoj
Jag har fullt, men det brukar lösa sig ...David P. skrev:Hoj alla glada!
Tänkte kolla här innan jag bestämmer mig definitivt. Finns det någon som har plats i bil för pucko + puckos hoj o ska ner till Ungern Risken finns att jag får åka ensam o är det någon i samma sits blir det ju halva kostnaden. Ev. hyra bil tillsammans o köra ner?
/Dave
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |