Bra, då får jag ha krattan i fickan tills vidare, folk tittar så konstigt när man pekar på dom / dem / de / hen.Ligger det rätt så läker det av sig självt. Min brutna tå som jag drog tillrätta har äntligen efter ca tre månader fixerat sig.
Bra, då får jag ha krattan i fickan tills vidare, folk tittar så konstigt när man pekar på dom / dem / de / hen.Ligger det rätt så läker det av sig självt. Min brutna tå som jag drog tillrätta har äntligen efter ca tre månader fixerat sig.
Bra, då får jag ha krattan i fickan tills vidare, folk tittar så konstigt när man pekar på dom / dem / de / hen.
Det gjorde jag direkt, för en månad sen.Se till att dra det till rätta först bara.
Det gjorde jag direkt, för en månad sen.
Det gjorde jag direkt, för en månad sen.
Det rör på sig, varit i usa i knappt 5 veckor men tränat på i princip lika mycket ändå. Maten har väl varit lite dålig (för lite för en tjockis som jag) men har iaf hållt bra form. Nu hemma och med 5000kcal/dag igen börjat jag känna mig normal igen
Träningen går bra men vilar från tävling iår pga arbete mestadels, får bli en vårtävling för att sedan köra SM och Lucia nästa år
Hur ser din kost ut en vanlig dag? Du tränar ju mycket så ja hoppas du får massa kolhydrater också
E ju kanon att träna i sommarhettan. Älskar när det skvätter svett och man är riktigt genomvarm.
Har fått en liten nytändning så nu ska jag fanimig satsa på styrkelyft ett tag.
Veteranklass 60+ känns lockande. Hoppas bara att kroppen håller för det är så jäkla kul att ta i för allt vad tygen håller, även för en glad amatör
Låter som en plan. Skulle vara kul att köra med gubbar i ens egen ålder ibland.Kom in till Södra TK någon dag och lyft om du vill. Finns flera 60+ där.
Låter som en plan. Skulle vara kul att köra med gubbar i ens egen ålder ibland.
Tillhör inte "gymgenerationen", står lätt ut med lite damm i hörnorna bara stämmningen är kul och inspirerande.
Jag har ett problem.
Jag körde marklyft och drog höger pekfinger ur led en stund, nu är det svårt att böja på det.
Går det till sig själv eller är det farbror doktorn som gäller?
Det är på bättringsvägen, jag är envis och använder inga remmar eller sånt tjafs, då går det såhär ibland.Hur går det med fingret då? Och hur fan lyckades du dra det ur led vid marklyft? Måste ha bra starka nypor för det känns det som?
Jag sprang Midnattsloppet nu i Lördags på Söder, var det fler från SH där och sprang
Ligger på ett hyggligt intag av kolhydrater men nästa måndag får jag ett nytt kostschema, har inte en aning om hur det kommer att se ut!
Vårtävling - funderar du på fitnessgalan? Hojta till i så fall!!
Ingen tävling än - axeln är sämre än någonsin, kan knappt röra den.Hur går det nudå? Nä absolut inte fitnessgalan! Dom och IFBB hatar ju varandra så det går absolut inte, och det var mest snack och inga tävlande eller nåt iår.
Kankse SwedenGP eller Bodyopen... får se lite beror på hur det går iår och så
Hur ska du själv göra?
Fått ett nytt kostschema och ligger på ca 2200 kcal, bra tryck när jag tränar så det går framåt, bara jag får ordning på axeln.
Jag har en fråga till er som kanske vet mer om träning.
Den 16/9 börjar jag bootcamp med personlig tränare och jag har nu fått mitt träningsschema och matschema.
1. Jag ska äta 6-8 äggvitor som äggröra till frukost. Varför kan jag inte äta äggröra gjort på tre hela ägg istället?
2. PT:n har bestämt att jag ska äta var tredje timme men med mitt jobb och så att jag får ordentligt med sömn nu när jag ska träna hårt så skulle det passa bättre att äta med två timmars mellanrum. Jag har problem med ämnesomsättningen och mår bäst av att äta 5-6 mål om dagen med två timmars mellanrum.
Vad är er åsikt?
Jag har en fråga till er som kanske vet mer om träning.
Den 16/9 börjar jag bootcamp med personlig tränare och jag har nu fått mitt träningsschema och matschema.
1. Jag ska äta 6-8 äggvitor som äggröra till frukost. Varför kan jag inte äta äggröra gjort på tre hela ägg istället?
2. PT:n har bestämt att jag ska äta var tredje timme men med mitt jobb och så att jag får ordentligt med sömn nu när jag ska träna hårt så skulle det passa bättre att äta med två timmars mellanrum. Jag har problem med ämnesomsättningen och mår bäst av att äta 5-6 mål om dagen med två timmars mellanrum.
Vad är er åsikt?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |