Tycker alla resonerar lite konstigt här...
Izah: Du gick till naprapat va? Testa Akupunktör! Han jag går hos fixade mina axlar på en enda gång! O ja fick ont av stången i bänk!
Äggula vill du ju inte ha av den enkla skälen att fettet inte var inräknat i kostschemat, sen är det inget vettigt i gulan ändå. Det handlar inte om att personen är "nojjig" Däremot konstrat de flesta (typ alla) PT´s till kostscheman för de
ska vara så svårt att passa kosten så att de fortsätter betala.
De jag hjälper (nej, jag försöker inte fiska efter nya klienter, jag har så det räcker) lägger jag upp många olika alternativ av maträtter/frukostar o.s.v så att de just ska kunna sköta kosten
enkelt och hålla det de går ner. Ja tjänar inget (och orkar inte) hålla på och få tillbaka folk som inte pallar eller jada jada... sen kräver jag väl iofs mer än de flesta från de jag hjälper.
PippiT: På 1300kcal försvinner muskler men varför sattes du så lågt? En "bootcamp" kommer ju bara få dig att tappa vätska, fett och muskler snabbt för att sedan binda upp vätskan när du återgår till en normalare mängd (typ 1800kcal/dag).
Matfrekenvs SPELAR ROLL, för att gå ner i vikt, nej. Men för att kunna optimera sina resultat och dra nytta utav allt så spelar det en stor jävla roll.
Så ja, IF eller liknande är
skit i mina ögon.
Random rant som ändå ingen brydde sig om... men men
Nu ska jag baka färdigt mina 100 kanelbullar, slänga i mig ett par och sen träna ett extra pass inatt... då jag trots en extrem träningsverk inte var nöjd med gårdagens pass, så nu blir det 18 pass i rad