Hurtig skrev:jag vill också veta, så man kan träna mer effektivt...
Sweedo skrev:Efter en skön sommar med mycket hojåka, trasig motor och vurpa är det dags att ta igen de 5 kilo som försvunnit under sommaren!
Så åter igen är det 5 pass i veckan på gymmet med gainer före och proteindrink efter.
Räknar vara tillbaka i form innan oktober månads utgång
Annchua skrev:Acrid: jo herrljunga ligger ju en bit bort.
känner att om jag ska komma igång med gymmandet måste jag ha ngn som verkligen ser till att jag tränar när jag är där.. annars finns det så mycket annat att göra /se på.. av ngn konstig anledning träffar jag alltid ngn jag känner å står å pratar istället..
Har precis börjat med Pilates träning hemma!!! Den enda träningen jag provat (å då har jag årovat mååååånga konstiga pass) som verkligen dödar magmusklerna!!!
ska fota övningarna o lägga in dom i ett smidigt dokument ikväll så dom som e intresserade av pilates träning (20 min 3x i veckan hemma, inga hantlar eller så utan bara din egen kropp) kan skrika till så kan jag maila över dom..
så underbart att komma igång igen efter sommaren..
MrGooFy skrev:Pilates träning?? Vad är det?
Annchua skrev:ja, hur förklarar man vad det är för träning..
tänk dig gammal hederliga gympa övningar som man kunde se bridget fonda göra.. typ sådana övnignar lite mer studerade. "uppfanns" av en kille faktiskt
Joseph Pilates, alla övningar utgår ifrån "kraftcentret" magmusklerna så i ca 30-40 övnignar (beroende på hur långt program man kör) så utgår ALLA från magen.. jobbigt kan jag lova, men en jäkligt lätt o rolig träningsform. Kan även tränas av dom som har svaga knän..
Ska bli intressant att se hur snabbt man märker resultat, efter 3 veckor ska man tydligen kunna se o känna resultat om du tränar 3 ggr/vecka, tränar du fler så märker du ju resultat snabbare, bara man ser till att man låter musklerna vila upp sig då o då.
Har sett att TV-shop tydligen har börjat sälja videoband med pilates träning på nu.. gå o låna en bok på bibblan istället, billigare..
/Annchua
MrGooFy skrev:Ok men annars så kan jag anmäla mig till mailinglistan så du kan skicka över dokumentet du skulle sätta ihop.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari