Träningstråden

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
maverick_750rr skrev:
Det ser inte snyggt ut under just tävlingstillfället nej, men annars om de vistas i stan bland folk så ser de bara stora ut och inte rippade och utan underhudsfett.
Huden formar sig inte efter varje ven normalt.

Efter en tävling äts det väldans massor och dricks desto mer för att få igen allt man hoppat över de senaste tre dagarna för att få fram varenda litet veck på kroppen. S¨å kan man inte bete sig normalt sett och ser därför inte heller ut så, normalt sett.

100kg+ är mitt mål, och jag är 172 lång :D

750RR
kan förresten tillägga att PLexux i Galdiatorerna är 170 lång och vägde vid nåt tillfälle 104kilo. :rock

Hmm... ta inte i för mycket bara, tänk på att du ska klara av att gå på toa själv... :rofl

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Re: Re: Re: o fan..

Annchua skrev:
Men Mavve, jag trodde du tyckte om det, du postar väl minst 1 i varje tråd? :whip :D

Just pga. krav från sånna som dig som vill drägla :D

Nej, det är inte kul att bara posta bilder hela tiden.

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Re: Re: Re: Re: o fan..

maverick_750rr skrev:
Just pga. krav från sånna som dig som vill drägla :D

Nej, det är inte kul att bara posta bilder hela tiden.

Hahhaha! nu ska du inte ta i så du spricker hurrudu!! jag har redan ngt att dregla över! :D skulle vara kul att se lite framsteg bara eftersom du tränar så mycket och har ett högt mål..

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: o fan..

Annchua skrev:
Hahhaha! nu ska du inte ta i så du spricker hurrudu!! jag har redan ngt att dregla över! :D skulle vara kul att se lite framsteg bara eftersom du tränar så mycket och har ett högt mål..

Men det e ju gay o hålla på så. Jag tränar för min egen skull och för att nå mina egna mål.
Fast jag har ett cp-problem mån-fre, nämligen mellan 13:00 till 22:00 :mad:
Då blir det inte mycket träning eller mat :(

Därför får man gå upp 06:00 nu för tiden om man skall hinna med att bli svettig varje dag.

750RR
ps. postar jag en nakenbild på mig och "den onde" så lär du nog dregla allt :brynad

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: o fan..

maverick_750rr skrev:
Men det e ju gay o hålla på så. Jag tränar för min egen skull och för att nå mina egna mål.
Fast jag har ett cp-problem mån-fre, nämligen mellan 13:00 till 22:00 :mad:
Då blir det inte mycket träning eller mat :(

Därför får man gå upp 06:00 nu för tiden om man skall hinna med att bli svettig varje dag.

750RR
ps. postar jag en nakenbild på mig och "den onde" så lär du nog dregla allt :brynad

Kanke lite gay då.. :) men det visar även att din träningsform ger resultat!! (om den nu gör det).

hahahah o nej, snälla... gör inte det!!!! :eek: :eek:
nu ska inte ditt storhetsvansinne ta vid.. :)

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
jasså!!! då börjar man sakta men säkert närma sig den "normala" formen igen:tummenupp

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
jasså!!! då börjar man sakta men säkert närma sig den "normala" formen igen:tummenupp

hur går det för er andra aktiva??

Annchua

Ängel
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Såld.
twinner666 skrev:

hur går det för er andra aktiva??

Det går bra!! :) Bärjar se o känna resultat nu, fått gå ner en klädstorlek tom.. :rodnar
bara man kommer igång med den aeroba träningen så rullar det nog på.. :)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Acrid skrev:
SATAN va klen man är! Hör du det! :mad: :eek:

....men, du var ju brud sist jag träffade dig. Hur stark tror du att du kommer bli om du nu inte vill se ut som Petruska a la 120kilo+?

Jag e inte så hemsk i verkligeheten ;)

750RR - tränar konstant varje dag

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
maverick_750rr skrev:
....men, du var ju brud sist jag träffade dig. Hur stark tror du att du kommer bli om du nu inte vill se ut som Petruska a la 120kilo+?

Jag e inte så hemsk i verkligeheten ;)

750RR - tränar konstant varje dag

Bra Mavve införliva många tjejers tro om att man blir som en Belgian Blue bara man tittar på hantlar över 10 kg... :tummenupp

Jag v e t att jag kan bli så stark som jag vill bli, sen var jag lägger mitt mål är ju en annan sak. Mitt mål är inte att bli världsmästare i diverse styrkegrenar. (Det som känns rimligt och eventuellt nåbart med rätt motivation är AF...OM man nu vill tävla.)

Kan inte ngn fotosjåppa en bild på en tjej som är 168cm med en matchvikt på 120 kg ..snälla :bow

Vilken verklighet? :brynad

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
devetdu skrev:

Intressant att han jämförde effe med amfetamin i artikeln men inte nämnde koffein... är ju lika mycket besläktade med varandra alla tre... undrar hur mycket effedrin man lär pilla i sig för att få samma effekt som av amfetamin. härligt med aftonbladets faktatolkningar....

Men... det är väll lika med Effedrin som med alla andra substanser, ska man nu pilla i sig så ta reda på vad fan det är innan... Trist med alla discobyggare som försöker hitta mirakelmedlet för att bli både stor och rippad så snabbt som möjligt.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...