Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Simning imorgon(idag), löpning och styrkepass. Därefter en massa glassgasande
Träna mera.
750RR nattinatti
Träna mera.
750RR nattinatti
maverick_750rr skrev:Eeeeyy, e d bara me som e igång här inatt eller?
Det har blivit 30min hantlar och snart ska man väl ut o springa
tror jag blev överfallen en gång när jag var ute, det kom ett fyllesvin(?) och började skrika och sen ställde han sig ivägen för mig - jag orkade inte hålla på för jag skulle några kilometer till så det var ju bara att låta honom knuffa en. Kändes lönt
750RR
DreeTman skrev:Känns rätt bra att inte nita honom va? För det intryck jag fått är att du har kunskapen och tekniken för att göra skada på folk...
inte för att jag tror du använder det i det syftet dock...
maverick_750rr skrev:Jag har legat lite i lä på den fronten på sistone då Hemglass tar all min tid.
Just nu idag när jag städar så hamnade jag i en massa konstiga positioner när jag damsugade och kom på hur otroligt vig jag fortfarande var och ville testa om jag fortfarande kunde göra en massa avancerade sparkar
Jag sparkade ner en vas i storarummet.... det fanns inget i den. Bara jobbigt med glassplitter
Nej, jag har inget liv och inget annat att göra heller. Gymet har stängt nu, likaså simhallen som skridskobanan och det regnade när jag skulle ut o springa.
Då kommer man inte undan städningen
Det kändes jobbigt att han skulle få knuffa mig och inte jag honom, fast hur lönt är det att slå dem när de är fulla?
750RR
Bikerbitch skrev:Nu har jag fått tummen ur och gick o simmade i fredags.
Trots min förkylning så kämpade jag på... blev väl cirka 1km simmande. Sen var jag praktiskt taget död.
Återupptar träningen nästa vecka när snoret behagar försvinna.
Det är riktigt skönt att träna!
Maverick750- Du skall få se att när jag är klar med detta så kommer jag inte vara lika stor som på bilden du la upp när jag meckade FWS
sen när blev det dyrt med enduro? lyxhora?? inte behöver du väl ta i så?Bikerbitch skrev:Det är säkert jättekul med enduro. men då måste man först bli lyxhora för att ha råd med en sådan.
maverick_750rr skrev:Gymet har stängt nu, likaså simhallen som skridskobanan och det regnade när jag skulle ut o springa.
Då kommer man inte undan städningen
Turture skrev:sen när blev det dyrt med enduro? lyxhora?? inte behöver du väl ta i så?
d1ce skrev:någon som provat den bantningskuren då man helt stänger ute kolhydrater och bara äter proteiner? för människan som rör på sig och behöver energi måste det vara ohälsosamt, eller vad vet jag, man är ju inte expert direkt!
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,337015,00.html
maverick_750rr skrev:Prova den INTE för allt i världen. Det finns de som dött av den kuren.
Vanlig hederlig bestämdhet och ordentlig mat med mycket grönsaker har alltid funkat och kommer även att göra det lång tid framöver.
750RR
d1ce skrev:jo det läste jag oxå, om det var det fallet i usa eller england?
men det är ändå ett faktum att det är bra att ha koll på sitt kolhydrat intag för att stabilisera sitt insulin värde. mkt viktigt för de som planerat att bygga muskler t.ex. långsamma kolhydrater och inget annat!
oki..Tips,Bikerbitch skrev:18 år gammal, sista året på gymnasiet. Äger cirka 4tusen kronor på kontot. Då är det phedt dyrt!
maverick_750rr skrev:Du behöver snabba kolhydrater efter träningspasset. Tänk på det.
750RR
d1ce skrev:true, men som jag förstått det är syftet att ge musklerna snabb energi för att musklerna inte ska ta din gainer eller protein till energi istället för "byggmaterial"?
rätta mig om jag har fel, det där är sådant secondhand material som någon annan läst och sedan förmedlat vidare!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |