Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Orkar t om lyfta hanteln! Starkare än dig m ao Pippi
Varför skippar folk benträningen? Idag såg jag två killar på gymmet med biffiga överkroppar och mindre ben än jag. Det ser inte klokt ut och det kan ju inte vara bra för kroppen heller.
Jag håller med. Ser för jävligt ut.
Ja och det måste ju bli konstigt muskelmässigt också. Klena lårmuskler och gluteus borde ju göra att hela systemet försvagas.
Stor överkropp med en lite underkropp får penisen att se större ut fattarru väl?
Tur att man är gift för nu kan man äntligen börja träna benen heheh.
Men vafan, jag som tränar mer underkropp än överkropp. Får nog lägga om min träning efter din förklaring.
Orkar t om lyfta hanteln! Starkare än dig m ao Pippi
Hörrö du dö, jag har tränat men jag behöver inte skryta om det här.
Ja och det måste ju bli konstigt muskelmässigt också. Klena lårmuskler och gluteus borde ju göra att hela systemet försvagas.
Varför skippar folk benträningen? Idag såg jag två killar på gymmet med biffiga överkroppar och mindre ben än jag. Det ser inte klokt ut och det kan ju inte vara bra för kroppen heller.
Jag håller iofs med dig, men det där är lite kul om man ser historiskt sett.. Att byggare även ska ha grova ben är ett relativt nytt påfund. Förr var det överkroppen som räknades.
View attachment 394897
Jo men de hade ändå muskler på benen. De som skippat leg-day i 5 år ser ju ut som strutsar. Ursäkta liknelsen.
Dock har jag lagt märke till att kvinnor, iaf många av er, har mkt mer volym på benen än killar trots obefintlig styrka. Jävligt orättvist faktiskt.
Jag har sjukt svårt att få volym på benen trots att jag kör dem lika hårt som allt annat.
Blir bara stark och får stenhårda muskler.
Funderar på om typ långdistansträning förstör det.. (Åker rätt mkt längdåkning på vintern)
Edit: du ser dock ut att ha på rätt bra med vikt plåtis, så med obefintlig styrka menade jag inte dig.. Utan den mängd av tjejer som squatar typ 50kg men ändå har grova lår.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|