Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Vi hörs det kan bli kul att träna lite man kan ju inte leva på talang hela tiden:D
BRR.

Jepp det är OK Också
Jag kan ju ligga i bussen på banan. Kommer man ut och in på området? eller måste man hålla sig inne? Jag tänke man kanske kan duscha efteråt och gå ut och hitta på något roligt eftersom det är ju en hel del tid över på Lördagen. Jag var på något roligt ställe en gång i Örebro när jag hälsade på en kompis som jobbade där. Jag tror det var Harrys om jag inte minns fel.:yoparty
BR R

Vem Behöver AC när det Finns TD (Tvär Drag):tummenupp
BRR

Vill du/ni komma upp så går det att fixa boende och dusch i anslutning till banan. Nyckel går att låna i så fall så ni kommer ut och in. För ett förtroende kan ni väl hantera. Ni är ju vuxna nu, eller hur! :D

Måste bara kolla med våran allsmäktiga Hoff eller hans springpojke så inte dom har invändningar. Men det tror jag inte.

RMSusaRacing

RMSusaRacing
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Honda
Vill du/ni komma upp så går det att fixa boende och dusch i anslutning till banan. Nyckel går att låna i så fall så ni kommer ut och in. För ett förtroende kan ni väl hantera. Ni är ju vuxna nu, eller hur! :D

Måste bara kolla med våran allsmäktiga Hoff eller hans springpojke så inte dom har invändningar. Men det tror jag inte.

Det hade ju varit bra om det går. Och förtroende är mitt andra namn:) så det är lugnt. Sedan på Söndagen så kan ju träningsansvarig ta lite sovmorgon eftersom vi kan öppna upp innan träning.
Kolla med dem så kan du höra av dig med mer info.
BR Robert

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Nej klubblokalen på banområdet, finns även duch i gröna huset precis där du åker in till motardbanan.

Jo det vet jag att det fanns dusch där, fast jag testade sanna kroa sist jag var uppe.
Men fanns det övernattning i duschhuset är ju det ännu bättre...

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Det hade ju varit bra om det går. Och förtroende är mitt andra namn:) så det är lugnt. Sedan på Söndagen så kan ju träningsansvarig ta lite sovmorgon eftersom vi kan öppna upp innan träning.
Kolla med dem så kan du höra av dig med mer info.
BR Robert

Pratade med Hoff nyss, bara att ni tar med madrasser. Så får ni låna nyckel och husrum. Jag är nog inte hemma den helgen, men någon finns att snacka med. Annars kan ni ringa mig, så fixar jag alltihopa åt er trådlöst.

Träning i morgon, banan blir perfekt. Har regnat hela Söndagen, så nu torkar det upp så det inte är smetigt. Och inte dammigt heller. Kom och träna ni som kan, och anmäl er till träningslägret medans platser finns kvar.

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
du skulle skola om dej till väderpojke, tror fan att polman börjar bli gamal.

-Blom ahh tja , vänta jag ska ta en snus... sådär, ja i morgon blir det skitväder för det går inte att köra motard det blir regn o skit, men sen jävlar på lördag blir det väder för nya topptider på banan, över till studion:tummenupp :tummenupp

sök jobbet jag kommer kolla på dina prognoser

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Hörrni grabbar. Det är mycket snack nu från dom som aldrig kör. (Tror jag såg er köra förra året iof.) Regn eller inte. Spelar roll.

Sluta snacka och putsa, kör istället. Lillbussen är lastad o klar. Ses vi i morgon eller?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
FYI:
Igår ringde Hofflundsson och sa att det troligen blir ljudmätning idag. Ljudsnubben hade tydligen jämrans svårt att veta i förväg när det är lämpligt...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Hörrni grabbar. Det är mycket snack nu från dom som aldrig kör. (Tror jag såg er köra förra året iof.) Regn eller inte. Spelar roll.

Sluta snacka och putsa, kör istället. Lillbussen är lastad o klar. Ses vi i morgon eller?

nu kör ju iofs alltid motard. därimot så tycker jag att du kör otroligt mycket för att tycka att det är så tråkigt :D

ses idag kl 17,00:)

E Ryttervik

#57 S2
Gick med
20 Feb 2006
Hoj
KTM x 2
hur kommer det se ut i helgen med öppetider då? för oss med lite längre att åka och som jobbar till 5 på vardagarna!

Jag vill köra!!!

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
På lördag är det ju midsommardagen men på söndag ska vi se till att fixa träningsledare. Kan ingén så ställer jag upp.

Så det är bara att börja planera för resan :tummenupp

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Låter skoj, då kanske man kan komma och åka. Vilka tider gäller på söndagen?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati