Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Hörrni grabbar. Det är mycket snack nu från dom som aldrig kör. (Tror jag såg er köra förra året iof.) Regn eller inte. Spelar roll.

Sluta snacka och putsa, kör istället. Lillbussen är lastad o klar. Ses vi i morgon eller?

Är i norrköping och jobbar, ska köra på torsdag

ingen dum ide :D.... såg föresten nu att det skulle bli risk för skurar igen:rolleyes:

HAHAHA skurar?? idag har det varit skyfall i norrköping

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Hörrni grabbar. Det är mycket snack nu från dom som aldrig kör. (Tror jag såg er köra förra året iof.) Regn eller inte. Spelar roll.

Sluta snacka och putsa, kör istället. Lillbussen är lastad o klar. Ses vi i morgon eller?

vi var väl en 12 st hojar ute idag :9 den som körde minst var nog lasse:D

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE

Är du frisk nu?

testade för första gången idag på två månader.. frisk och frisk vet jag inte om jag någonsin kommer bli :D... dock så funkade det att köra dom få varven som jag han med idag... och då var det en asfalstsvurpa inräknat.. hehe..

tror det blir rätt glest med folk på lördag. men jag dyker upp om det är väder för det ialf :)

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
testade för första gången idag på två månader.. frisk och frisk vet jag inte om jag någonsin kommer bli :D... dock så funkade det att köra dom få varven som jag han med idag... och då var det en asfalstsvurpa inräknat.. hehe..

tror det blir rätt glest med folk på lördag. men jag dyker upp om det är väder för det ialf :)

Jag kommer lördag söndag....

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Är det någon träning imorrn?

Enligt ett mailutskick idag ska en extraträning vara insatt imorgon, delad med Quad, 17-20, ev. 18-20 beroende på vägverket som använder våran raka till uppkörningar. 10-14 lördag, 9-13 söndag.

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
då var biken klar för några pass igen... kanske skulle tvätta den oxå iofs. gud vad skitigt det kan bli på tre varv. men banan var kul ialf:tummenupp

RMSusaRacing

RMSusaRacing
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Honda
Pratade med Hoff nyss, bara att ni tar med madrasser. Så får ni låna nyckel och husrum. Jag är nog inte hemma den helgen, men någon finns att snacka med. Annars kan ni ringa mig, så fixar jag alltihopa åt er trådlöst.

Träning i morgon, banan blir perfekt. Har regnat hela Söndagen, så nu torkar det upp så det inte är smetigt. Och inte dammigt heller. Kom och träna ni som kan, och anmäl er till träningslägret medans platser finns kvar.

Kan du PM mig ditt tel nr eller till någon som jag kan kontakta innan jag dyker upp.
MVH R.

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Enligt ett mailutskick idag ska en extraträning vara insatt imorgon, delad med Quad, 17-20, ev. 18-20 beroende på vägverket som använder våran raka till uppkörningar. 10-14 lördag, 9-13 söndag.
FINNPAJSARN KOMMER , med en otvättad hoj sen gbg ,kul å prova nya banan .marcus har fixat hög tändningen nu ,nästa träning i linköping så jävlar.kan ej köra på sm då.. är i stockholm...men i östersund får vi se husa eller spagetti..mvh finnen:yoparty

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Har det fixats nått mer med hoppen och vallarna?
Tänkte släpa mig ut på tisdag om banan är ok, finns det nån träningsledare då tro?

blom

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
men jånte om du tycker att din bike står för mycket och inte blir rastad så vet du att jag inte är den som är den :tungan

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
I morgon förmiddag om det är fint väder körs det hemma på min bana för de som är sugna....

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
I morgon förmiddag om det är fint väder körs det hemma på min bana för de som är sugna....

Coolt.... Det är midsommarafton i morgon lilla vän. Motardkörning får bli tradition hos Lennartsson på midsommar, och på Täby på nyårsafton.

Du får skaffa en egen tråd om din bana. :fatta! Detta är ju Örebrobanan.

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
men jånte om du tycker att din bike står för mycket och inte blir rastad så vet du att jag inte är den som är den :tungan

No problemo!!
Men skyll inte på mig när dina tjejer blir griniga för att du impulsköpte den av mig för en åthellsickes massa pengar :D

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...