På lördag kommer jag och gasar med er..
Om det blir regn kör ni bara asfalt då eller får man åka guset?
/R
Så där då,nu är man nyss hemkommen efter omplåstring på USÖ,efter vurpan i lördags.blev helbensgips i 8 veckor,så det blir väl till att titta på er andra resten av säsongen.
Vill passa på att tacka er som hjälpte mig efter smällen, ni vet vilka ni är ,så STORT TACK grabbar!!!!!!/Andreas
Fy fan. Kan inte beskiva i ord hur mkt jag lider med dig
Vad va det som va knas i benet? Skenbenet va ju av vad man kunde se. Mer? Helbensgips antyder väl det iaf.
Krya på dig & vi ses i depån!
/Barrett #38
Nä,det var bara skenbenet som gick av,och ett rätt så fint brott också.
Jag ville att dom skulle sätta in en märgspik så att jag skulle få mindre gips och rörlighet i knät,men min sympatiske läkare beslutade att det var bättre med jumbogips och steltben.
Men hur som helst blir det väl bra tillslut
Nä,det var bara skenbenet som gick av,och ett rätt så fint brott också.
Jag ville att dom skulle sätta in en märgspik så att jag skulle få mindre gips och rörlighet i knät,men min sympatiske läkare beslutade att det var bättre med jumbogips och steltben.
Men hur som helst blir det väl bra tillslut
Fan så tråkigt. Bara för dig att hoppas på en regnig sommar nu så du inte missar för mkt.
Men hur kunde han få för sig att du ska ha helgips Jag fick ett enkelt underbensgips (glasfiber) när jag bröt skenbenet för ett tag sen...
Är det träning på lördag som vanligt?
själv har jag tänkt att köra lite i helgen.. men det ser kanske ut som att det kommer bli skit väder
lägg av nu, nu ska jag ta med mig fint väder från gbg upp på lördag
På tisdagsträningen lyckades jag med en praktvurpa i "dubbeln" och har en fråga... hur lång tid tar det för ett brutet revben att läka?
visst gör det ont att både hosta och skratta
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari