Är örebrobanan öppen nu i helgen, eller håller den stängt pga tävlingen i Linköping?
Någon som ska köra ikväll eller vet nån annan som ska?
Jag åker nog ut en sväng och kolalr så att hojen fungera.Någon som ska köra ikväll eller vet nån annan som ska?
den kommer nog inte va stängd
Säker på det? I så fall gör jag nog min premiär där till helgen. Finns det tillgång till el för däckvärmare?
Jag har tänkt köra lite i helgen! Kom på att jag inte betalt in medlemsavgiften för i år, var med förra året. Vad är bäst för er i teknis, att jag betalar in så fort som möjligt, (imorgon) eller tar med kontanter?
Ok!
Nu till nästa problem, är det nån som ska ut till banan på lördag som har däckskärare med sig? Har oskurna slicks och skulle behöva några "räfflor"
En till newbiefråga! Såg att det krävs medlemskap i Svemo klubb. Kan jag inte lösa en engångslicens för att träna där imorgon? Hur bär jag mig annars åt för att pynta in?
En till newbiefråga! Såg att det krävs medlemskap i Svemo klubb. Kan jag inte lösa en engångslicens för att träna där imorgon? Hur bär jag mig annars åt för att pynta in?
Allt löste sig tillslut. Var kanonkul.
Jag tappade mina muskler idag, sågs senast på örebrobanan. Hittelön
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring