Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
På tisdagsträningen lyckades jag med en praktvurpa i "dubbeln" och har en fråga... hur lång tid tar det för ett brutet revben att läka?:mad:

Det tar nån vecka att läka men är inte farligt köra med brutna revben... Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen har jag hört.
Eifrem å annat folk vet jag kört efter bara några dagar. Allt beroende på vad man står ut med....
Men som sagt...Nysa hosta å skratta är inget man gör frivilligt...Men köra är en annan sak... hehe

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Spöregn just nu och dåligt väder utlovat hela dagen... Jag stannar hemma.

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Spöregn just nu och dåligt väder utlovat hela dagen... Jag stannar hemma.

Det gick helt ok o köra idag, torkade aldrig upp helt men framåt 11:30-tiden så var det inga pölar iallafall! Va bara ja o Susa som körde så det fanns gott om plats på banan! :tummenupp

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
skulle inte tro det, jag gick på det i går och det va som att gå på skumgummi, och sen har det kommit ännu mer regn

Du tror så rätt så. Bara en massa asfalt blev det, men det var riktigt kul det mä!

Så det var altså du som tog dig en vända på det igår, såg att det var nån som körde där ute en sväng.

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Du tror så rätt så. Bara en massa asfalt blev det, men det var riktigt kul det mä!

Så det var altså du som tog dig en vända på det igår, såg att det var nån som körde där ute en sväng.

nope jag gick, men jag tror liljekvist va ute och tittade hur det såg ut och det va blött som fan och halt

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
det har varit motard kurs där idag och dom kör bara asfalt så jag tror inte det blir någe grus ikväll heller

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Är det någon som har koll på om det är fri träning på fredan innan motardlägret??

Ja det har jag koll på. Träning i två timmar dagen innan endast för lägerdeltagare.

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Inga nya anmälningar sedna 5e Juli. Finns alltså fortfarande platser kvar.

Fick en del förfrågningar uppe i Östersund från folk som kommer anmäla sig så se till att anmäla er om ni säkert vill ha en plats.

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
KANON:tummenupp . Vilken tid blir det? hur är det med boende? kan man sova i klubbstugan?

Fredag mellan kl 17-19. Gäller endast lägerdeltagare.

Det finns gott om plats för dom som vill sova i något av dom utrymmen vi disponerar. Det finns klubbstuga, speakertorn och garaget att välja på. Ta med egna sängar eller madrasser. Sen har vi gröna villan en bit ner där ni kan duscha. Det går säkert att klämma in några där med. Så plats att övernatta finns i överflöd. Skit i tält.

Dom som har hojjarna på öppet släp kan även få låsa in dom i garaget över natten.

Kolla i tråden om träningslägret.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras