Intressant men tyvärr en fruktansvärt negativ upplevelse.... till och med linköping e en betydligt bättre bana nu... Å den vet ni ju hur bra jag gillar...hehe
vad va fel???
Intressant men tyvärr en fruktansvärt negativ upplevelse.... till och med linköping e en betydligt bättre bana nu... Å den vet ni ju hur bra jag gillar...hehe
vad va fel???
Jag tycker det är bra att dom lagt igen den lilla dubbeln, dom snabba hoppar ju endå över det så för deras del måste det kvitta om den finns eller inte, synd att det inte gjordes tidigare bara, det skulle ha sparat några olyckor
Jag tycker det är bra att dom lagt igen den lilla dubbeln..., synd att det inte gjordes tidigare bara, det skulle ha sparat några olyckor
Tyvärr är det skitsvårt att bygga bra hopp "på fri hand" om man inte har en stor bunt erfarenhet. Detta hände nu.
Så som hoppen är nu är de kanon för alla upp till topp-tio i SM. De killarna hoppar helt enkelt för långt och landar jäkligt illa både efter första lilla platån och även efter nästa. Enkla ombyggnationer kommer fixa detta före SM.
Jag tycker det är bra att dom lagt igen den lilla dubbeln, dom snabba hoppar ju endå över det så för deras del måste det kvitta om den finns eller inte, synd att det inte gjordes tidigare bara, det skulle ha sparat några olyckor
man hoppar ju över stora platån oxå men inte vill man ta bort den för det.
jag personligen tycker att det var det tråkigaste som hänt på banan
när äntligen en bra crossåkare sätter sig i grävaren och får till en kanon bana, men det blir nog säker bra nu oxå
va fan blom ska du sälja hojen..?? vad ska du köra sen då.?
Idag kommer Henning Brokerud och även Ståle och kör på vår coola bana!
Henke ska sätta 47 tider och så kommer det att bli en överaskning för er som är där, och så lite annat smått och gott.
Vi ses
Stoffy De Dycker
Vad vart det för väder idag, Ösregn eller..? Om inte så tog jag fel beslut i morse..
/R
Du tog fel beslut. Duggade lite vid 13.30 tiden.
Banan var kanon, bästa träningstillfället på flera månader.
Dina värsta konkurenter var dock där.
Percy
Erik R
Blom
AJ fn!! kollade smhi i morse, då såg det ut att vara regn hela dagen.. Jaja Får hoppas på att det blir nån träning innan den 23e då..
/R
På tisdag tror jag det är träning. Men tänk om SMHI lovar regn den 23e. Skiter du i att komma då?
Du tog fel beslut. Duggade lite vid 13.30 tiden.
Banan var kanon, bästa träningstillfället på flera månader.
Dina värsta konkurenter var dock där.
Percy
Erik R
Blom
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |