Tråd berörande Örebrobanan, inget annat.

LeZZe

http://www.lezzeracing.tk/
Gick med
2 Aug 2003
Ort
västerås
Hoj
Yamaha 450 SM / YZ 250F
Som vanligt så frågar jag först o letar svar efter!! :huvet
Nu vet jag att de är träning i morrn
 
Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
det behövs en träningsledare tills på söndag, jag skulle varit det men har fått förhinder pga en kallendermiss.. så alla ni som brukar vara där och träna osv ställ upp nu.. kontakta hoff eller mig eller någon annan.. skriv gärna i gästboken på tmc`s hemsida oxå så man har koll på läget.
 

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Ort
ÖREBRO
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
det behövs en träningsledare tills på söndag, jag skulle varit det men har fått förhinder pga en kallendermiss.. så alla ni som brukar vara där och träna osv ställ upp nu.. kontakta hoff eller mig eller någon annan.. skriv gärna i gästboken på tmc`s hemsida oxå så man har koll på läget.
JAG KOMMER ATT VARA TRÄNINGSLEDARE IMORGON SÖNDAG 2 SEP..kom å gasa sej lite:D
 

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Ort
Örebro
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Är de träning imorgon....står ju på hemsidan (Teknis) att de bara e quad o ingen solo!?

Nån som vet om de blir nån mer 250/nybörjarträning på tors, eller annan dag?

Det som står på hemsidan gäller.

Jag tror inte det är nån mer nybörjarstorsdag inplanerad just nu men kom gärna på vilken annan träning som helst, det är inga problem. :tummenupp
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Är de träning imorgon....står ju på hemsidan (Teknis) att de bara e quad o ingen solo!?

Nån som vet om de blir nån mer 250/nybörjarträning på tors, eller annan dag?


det kommer bli nybörjar träningar igen, så snart inte banan är uthyrd på torsdagar du är välkommen då
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Just nu började det regna lite här vid jobbet, ser dock rätt grått ut så långt jag kan se, igår var det bra, gruset körs om det inte tokregnar hela dagen, Ola är träningsledare, det finns Gorbys/Billys/Kaffe att värma sig med om det blir kallt :tummenupp

Kolla gärna Nerikes Allehanda för väderprognoser.
Just nu säger den: Växlande molnighet och en del regnskurar. +6 till +10. Nordväst 6 m/s
 

Supermoto-rider

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
Kawasaki 450
Just nu började det regna lite här vid jobbet, ser dock rätt grått ut så långt jag kan se, igår var det bra, gruset körs om det inte tokregnar hela dagen, Ola är träningsledare, det finns Gorbys/Billys/Kaffe att värma sig med om det blir kallt :tummenupp

jag har meddelat Hoff att jag inte kan vara träningsledare ikväll , p.g.a . hjärnskakning och nackont , men Hoff skall ordna en ersättare för mig .

just nu regnar det där jag bor , ca 30 km från banan
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Just nu började det regna lite här vid jobbet, ser dock rätt grått ut så långt jag kan se, igår var det bra, gruset körs om det inte tokregnar hela dagen, Ola är träningsledare, det finns Gorbys/Billys/Kaffe att värma sig med om det blir kallt :tummenupp

jag har meddelat Hoff att jag inte kan vara träningsledare ikväll , p.g.a . hjärnskakning och nackont , men Hoff skall ordna en ersättare för mig .

just nu regnar det där jag bor , ca 30 km från banan


vad har du nu gjort???? eller är det sviter efter cykeltur? kry på dej
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
jag har meddelat Hoff att jag inte kan vara träningsledare ikväll , p.g.a . hjärnskakning och nackont , men Hoff skall ordna en ersättare för mig .

just nu regnar det där jag bor , ca 30 km från banan

Som Johan sa, vad tusan har du gjort ???

Jag åker ut (förhoppningsvis inte i regn) och tar hand om de som vill köra :tummenupp
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
Jag kommer... och iaf tittar på banan om de ser för jävligt ut så skiter ja i de

//Sunshinerider:rolleyes:
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Väderrapport 13.42:

Det regnar fortfarande. Fast inte lika mkt som förut. Med lite god vilja kan man kalla det lite ljusare norröver. Västerut ser det grått ut fortfarande.
Hoff kommer köra lite maskin där ute idag men jag vet inte alls hur mkt det kommer påverka körandet på gruset.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Väderrapport 15.23:

Nu ser det klart bättre ut. Molnen ser ut att vara på väg bort. Solen bryter igenom på sina ställen och det ser ljusare ut västerut i riktning mot banan. Jag vet dock såklart inget om hur det ser ut på banan...
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Väderrapport 16.29:

I princip klarblå himmel, några små tussar syns borta vid horisonten. Solen skiner. Jag är på väg från jobbet ut till banan...
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
gick det bra i går på arbetsdagen :)

Näe, vi var TVÅ. Tack Marcus :tummenupp
Plus att Hoff varit ute en hel bunt timmar tidigare på dan.

Tycker att åtminstone de som anmält sig att köra tävlingen (även de som inte ska tävla såklart utan alla som använder banan) och bor i stan/kommun/länet borde kunna ställa upp på att bygga bana åt sig själva :(
(Ola återhämtar sig från hjärnskakningen men hade åtminstone hyfset att höra av sig om det)

Vi hade tänkt att den planerade arbetsdagen den 19e skulle gå till finslipningar men nu måste nog en hel del göras då som skulle gjorts igår. Om inga fler kommer då heller vette fan var arrangemanget tar vägen...

Banan blir asbra om nya hoppen får sätta sig ordentligt. Det kördes mer grävmaskin idag så jag gissar att det är klart för test till helgen.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top