Ber om ursäkt för at tjag inte kunde komme och jag förstod att det inte skulle bli så många med tanke på att det oftast bara är Marcus, Blom och jag som brukar vara där. Nu jobbade Blom och jag var redan uppbokad innan jag fick reda på arbetsdagen. Men vi får hålla tummarna för att fler kan en 19e.Näe, vi var TVÅ. Tack Marcus
Plus att Hoff varit ute en hel bunt timmar tidigare på dan.
Tycker att åtminstone de som anmält sig att köra tävlingen (även de som inte ska tävla såklart utan alla som använder banan) och bor i stan/kommun/länet borde kunna ställa upp på att bygga bana åt sig själva
(Ola återhämtar sig från hjärnskakningen men hade åtminstone hyfset att höra av sig om det)
Vi hade tänkt att den planerade arbetsdagen den 19e skulle gå till finslipningar men nu måste nog en hel del göras då som skulle gjorts igår. Om inga fler kommer då heller vette fan var arrangemanget tar vägen...
Banan blir asbra om nya hoppen får sätta sig ordentligt. Det kördes mer grävmaskin idag så jag gissar att det är klart för test till helgen.
En himla tur att vi har Hof som sliter och jobbar utan att köra på banan även Jocke gör ett bra jobb med Internet och allt vid sidan av så jag tycker att vi andra får ta och rycka upp oss det är lätt att ta saker och ting för givet, ofta är det lite sent när det är för sent