TJA alla grabbar jag kommer till lägret om det är någon som behöver puckar till fotpinnar och uppsamlingskärl till vevhus ... förgasare ...mm...så kommer det att finnas på plats ....puckar 50kr..uppsamlingskärl i aluminium till nästan alla hojar 400kr..MVHUSAHARRYBoka in Valborgshelgen. Läger till Valborg blir det. Badtunna blir det. Jag jobbar fortfarande med upplägget.
när kommer licenskurs att hållas?
TJA alla grabbar jag kommer till lägret om det är någon som behöver puckar till fotpinnar och uppsamlingskärl till vevhus ... förgasare ...mm...så kommer det att finnas på plats ....puckar 50kr..uppsamlingskärl i aluminium till nästan alla hojar 400kr..MVHUSAHARRY
Tjena Krappar!
Nu är det dags att uppdatera teknis hemsida. '
Saxat från teknismc.se
Vad händer 2010
Nu har vi drivit banan ett par år men ambitionen att bygga ut och göra banan längre och bättre har inte minskat. Gärdet norr om banan blir förhoppningsvis snart vårt och vi kan bygga vidare. Vi kör SM-rejs, rookie-rejs, olika träningsläger för tjejer och killar, rena nybörjarträningar, satsar vidare på 85-klassen, självklart minimoto, fiddy osv osv. Listan kan göras lång. Håll kollen här på hemsidan.
Banan är ju utbyggd redano jag vil veta vad som häder 2011
När öppnar ni banan? Är det först på i slutet av april?
TJENA T4PP3R ..det kommer bilder.. håller på och tillverkar lite nya puckar till svingen oxå som man ej behöver ta bort när man ska byta däckhar du någon bild på hur dina puckar ser ut? jag är sugen.
en av mina ligger kvar efter sista hoppet i linköping![]()
VI vill oxå träna här är några bilder från banan,,Låter bra då jag är sugen på lite träning kanske![]()
JAG och Nicke kommer ut och hjälper digBra jobbat Harry mfl. Undrar om vi skulle haft någon motorsport i Sverige utan alla dessa eldsjälar som ställer upp gratis.
En annan nyhet..... Det dammade ju en del på lägret. Så vi har kikat lite nu på ett bevattningssystem. Som borde kunna vara klart till 5e juni. Jag ska ut på Tisdag och klippa gräset. Och kasta ut lite skit från speakertornet som ska eldas upp.
Tyvärr finns ingen möjlighet till banbesiktning förrän på söndag och det innebär att det inte blir någon premiär nu till helgen, så vi siktar på nästa helg istället och då hoppas jag att hela Supermotosverige finns på plats för att köra.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |