Gäller inte i år, han som ska uppdatera sidan har inte gjort sitt jobb. Vem fasen kan det vara
Ja du, får jag reda på vem det är ska jag karata ner honom så fort jag ser honom!!!
Gäller inte i år, han som ska uppdatera sidan har inte gjort sitt jobb. Vem fasen kan det vara
Det är bara att komma på vanlig träning när vi kör hela banan så kommer du inte att känna att du är ivägen. Tycker du ska åka till Örebro och gå licenskurs nu på söndag!kommer ni börja med nybörjar träningar snart?
Kommer det finnas nybörjarträningar på helger?
Jag har nämligen insett att det blir tight att hinna på vardagar, tyvärr.
Du är ruggigt välkommen även på helgerna
Sällan så mkt folk att du skulle vara ivägen. Passa på att få tips om hojen och körning av snabba killar är ju oxå bra.
Det är träning imorrn trots att det är söndag, 9-14.
Det är träning imorrn trots att det är söndag, 9-14.
DET BLIR TRÄNING IMORGON SÖNDAG 9-14 vi kommer att köra med nybörjare så vi turas om som vi gör med quadarna . grabben vill börja köra och som träningsledare så bestämmer jag.. han kanske orkar 2varv vi hörs alla är välkomna..... HARRY 0706-349121Det är träning imorrn trots att det är söndag, 9-14.
DET BLIR TRÄNING IMORGON SÖNDAG 9-14 vi kommer att köra med nybörjare så vi turas om som vi gör med quadarna . grabben vill börja köra och som träningsledare så bestämmer jag.. han kanske orkar 2varv vi hörs alla är välkomna..... HARRY 0706-349121
SYND att du inte kom för vi vart bara 4st idag. och så mycket körning vart det .JIMMY.E är tillbaka, jävlar vad han kör snyggt o fort . grabben är såld fast han vurpa 2ggr på gruset . faan hans min när han kom in i depån han är lycklig så lycklig,,vart är alla ungar????min dotter prova förra sommarn 7 år då,hon vill bara åka asfalt vid det tillfället med i år vill hon oxå prova gruset . grabben är 12 år ...MVHARRYSatan att läsa detta vid 09:40 , 2h ifrån banan
Hoppas ni får de kul.
Har ni tagit bort söndagsträningar helt i år? Jag och några andra götar som hade tänkt o köra kalmartävlingen funderar på att åka till örebro istället nu när kalmar blev inställt. Hade vart himla kul o köra både lördag och söndag.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|