HanneZ
Avställd
Harru snott bensin din jävelJiMpA skrev:2457265jag har SLANGAT! de ni! kan starta en tråd o berätta för alla hur man gör nån dag
Edit: Eller vaddå, haru slangat upp nåt i röven? Jag fattar inte
Harru snott bensin din jävelJiMpA skrev:2457265jag har SLANGAT! de ni! kan starta en tråd o berätta för alla hur man gör nån dag
bushido skrev:2457306jaja, om alla nu gnällt färdigt på mig för att jag kör 125:a så kanske vi kan sätta igång eller?^^ förresten, en ostrypt tzr (som min) har ändå dryga 30 hästar och toppar väl runt 170 så lite buskörning går allt men men, om ingen har nåt emot det så börjar jag lite lätt:
jag var ute och körde helt planlöst och bara för att det är kul när jag plötsligt får se farbror blå i plitbil stanna vid rödljuset längre fram. vägen jag talar om är flerfilig och polisen stod i vänstersvängsfilen, jag själv skulle rakt fram. en liten idé börjar ta form i mitt huvud och jag bestämmer mig för att gäcka snuten, mest för att det är så otroligt roligt att se deras reaktioner^^
hastighetsbegränsningen på nämnda ställe ligger på 70 km/h vilket jag ger blanka fan i och bränner istället rakt mot rött ljus, förbi poliser och allt i dryga 130 blås(A) förvånansvärt att en polisbil lastad med snutar kan, från stillastående, köra över "fildelare" (såna där trottoarer som delar av filerna vid korsningar och rondeller) som är dryga 15 cm höga^^
som tur var är en 125:a ganska smärt och smidig så jag kunde utan problem svänga av vid första bästa tillfälle som gavs, gömma mig i en buske och på detta sätt undkomma lagens långa näsa
inget ont mot er poliser, ni är bra på ert sätt^^ ni är bara så fruktansvärt roliga att lura skiten ur^^
ok, mes-start. vem är näste man till rakning? ;P och snälla, övergläns mig(A)
Men det är ok. att racka ner unga knuttar, som vill starta tråd härDanL skrev:2457258Tja, ju mer trådar det finns att läsa desto roligare.
Fan vad lågt att racka ner på vad nån kör för Mc....
bushido skrev:2457306jaja, om alla nu gnällt färdigt på mig för att jag kör 125:a så kanske vi kan sätta igång eller?^^ förresten, en ostrypt tzr (som min) har ändå dryga 30 hästar och toppar väl runt 170 så lite buskörning går allt men men, om ingen har nåt emot det så börjar jag lite lätt:
jag var ute och körde helt planlöst och bara för att det är kul när jag plötsligt får se farbror blå i plitbil stanna vid rödljuset längre fram. vägen jag talar om är flerfilig och polisen stod i vänstersvängsfilen, jag själv skulle rakt fram. en liten idé börjar ta form i mitt huvud och jag bestämmer mig för att gäcka snuten, mest för att det är så otroligt roligt att se deras reaktioner^^
hastighetsbegränsningen på nämnda ställe ligger på 70 km/h vilket jag ger blanka fan i och bränner istället rakt mot rött ljus, förbi poliser och allt i dryga 130 blås(A) förvånansvärt att en polisbil lastad med snutar kan, från stillastående, köra över "fildelare" (såna där trottoarer som delar av filerna vid korsningar och rondeller) som är dryga 15 cm höga^^
som tur var är en 125:a ganska smärt och smidig så jag kunde utan problem svänga av vid första bästa tillfälle som gavs, gömma mig i en buske och på detta sätt undkomma lagens långa näsa
inget ont mot er poliser, ni är bra på ert sätt^^ ni är bara så fruktansvärt roliga att lura skiten ur^^
ok, mes-start. vem är näste man till rakning? ;P och snälla, övergläns mig(A)
tvålen skrev:2457008Vill inte vara så. Men har du inte lite svårt att "busköra" med en tzr? Om man bortser från att slicka barnvagnar på trottoarerna...
lorkan skrev:2457353För det första tror jag din TZR maximalt har 25 hästar i motorn, och för det andra gör det maximalt 150km/h mätarfart. Maximalt. Om du inte ens kan hålla dig till sanningen om prestandan på en 125a, hur ska du då kunna uppfattas som seriös? Och för det tredje, det här är inte MSN Messenger eller något onlinespel, så alla dina "(A)" och "^^" är helt onödiga.
För det fjärde, även om du hade hållt dig till sanningen angående prestandan, hade många nog tagit dig oseriöst ändå.
Varför skulle det vara svårt egentligen? Kan man inte busköra i hastigheter under 130km/h?
bushido skrev:2457379men vad gnällig man kan vara... skitsamma om det är msn eller inte, de sätter ändå lite humör på texten eller vad man ska säga. och om dina uppgifter om en tzr är riktiga så är väl min undantaget som bekräftar regeln eftersom den inte slutar acca sedan den kommit upp i ca 170 (173 tror jag) km/h och är bänkad till 31.2 hästar. men jaja, jag har väl fel bara för att jag är yngre
lorkan skrev:2457390Jag får kanske be om ursäkt, jag satt och tänkte på en Suzuki RG, kopplade ihop den med din avatar. Den vet jag har 25hästar ungefär. Fast jag tror att TZR bör ligga på detsamma. Och att du har en grym glädjemätare på din hoj.
Hur har du trimmat förresten om jag får vara offtopic i din tråd?
bushido skrev:2457401keyrå.
det sittter ett ostrypt trimmavgasrör på den och sen är luftburken och förgasaren lätt moddade. kommer som sagt inte ihåg exakt effekt-siffra men den drar ganska bra iallafall så.
lorkan skrev:2457410Alltså inte standard. TZRen standard från 87-91/92 ligger på dryga 25 hästar, eller hur? Fortfarande tror jag att du har en glädjemätare.
bushido skrev:2457452nej, inte standard. sorry, mätt med gps så
fan vad alla gnäller på mig för att jag kör 125:A!
kom igen, jag kör iallafall inte moped!
SH är trots allt till för alla med tvåhjuling på över 125 cc!
kan vi inte bara fortsätta (börja) med det som tråden skapades för?
jag har dragit en, om än en klen en... någon annan som inte är alltför rädd för att berätta något outlaw?
lorkan skrev:2457353För det första tror jag din TZR maximalt har 25 hästar i motorn, och för det andra gör det maximalt 150km/h mätarfart. Maximalt. Om du inte ens kan hålla dig till sanningen om prestandan på en 125a, hur ska du då kunna uppfattas som seriös? Och för det tredje, det här är inte MSN Messenger eller något onlinespel, så alla dina "(A)" och "^^" är helt onödiga.
För det fjärde, även om du hade hållt dig till sanningen angående prestandan, hade många nog tagit dig oseriöst ändå.
EDIT!;
Efter att ha läst vad du har skrivit så måste jag säga att du kan vara glad att du lever. Det absolut dummaste man kan göra i trafiken måste ju vara att dra rätt igenom en korsning när man har rött ljus. Jag kan faktiskt inte komma på något dummare.
Varför skulle det vara svårt egentligen? Kan man inte busköra i hastigheter under 130km/h?
Och följdfrågan blir då, hur snabbt måste man köra för att det ska räknas som buskörning?
tvålen skrev:2457477Man måste inte köra snabbt. Men man kan inte busköra med en tzr på annat sätt än i fantasin....
Zenit skrev:2457472Hmm...minns när jag va 14,15 sådär moppeålder (okej inte så mycke äldre nu direkt) då satt man o läste historier som påminner väldigt mycke om din fast med moppar istället......
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|