SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Slåss! slåss! slåss! slåss!
En gamling plus Manglan (där var jag väl snäll va?) mot mig ja, elakt är vad det är
Du får väl vara snäll tillbaka om jag ska bli så himla snäll
Tack... Nu blev jag ett tillbehör i en mening med ordet "gamling"
Jag är alltid snäll! Jag har ju inte sagt något om er ringa ålder igen eller hur?
Ni småkillar, varför sover inte ni?
Nej, du fick stå utanför kategorin "gamlingar"! Det var väl snällt av mig?
Oh ja, du är så snäll så
Börjar det inte bli dags för farbror att ta sina piller och somna in? Betänk väl att en god avföring är den bästa huvudkudden! Nu kan farbror gå!
Jepp ska gå o lägga mig nu, gymmet kl 10 vettu lillpöjken...
Ni småpojkar borde också göra nåt av era liv istället för o sitta här hela nätterna...
Nej, du fick stå utanför kategorin "gamlingar"! Det var väl snällt av mig?
Oh ja, du är så snäll så
Börjar det inte bli dags för farbror att ta sina piller och somna in? Betänk väl att en god avföring är den bästa huvudkudden! Nu kan farbror gå!
Att ni 2 orkar hålla på...
Jag har knappt värmt upp min snällhet!
Jag kör mina träningspass på kvällen, i hopp om att trötta ut mig tillräckligt för att få ordning på min dygnsrytm. I övrigt övar jag på säckpipan, vilket är den mest meningsfulla syssla som finns! Så jag gör massor med mitt liv!
Nästa natt är denna stängd, med tanke på all spam.
Jag har evig energi när det gäller sånt här!
Det märks raring
på att du är DU! Men jag har nog hittat orsaken till din nattvaka... Träningspasset på kvällen = ändrade mat/sovrutiner
Visst märks det gullet
Nästa natt är denna stängd, med tanke på all spam.
Tackar
Nja, jag äter inte mer än innan (försöker gå ner i vikt samtidigt som jag förbättrar kondisen och styrkan, så det som ska förbrännas är kroppsfett snarare än mat) och jag äter på samma tider som innan så... Brukar tycka att det är lättare att somna om man kör slut på sig. Idag är jag bara uppe för att det är trevligt att tjöta med folket
Absolut
Inte så jag menade... eftersom du tränar senare på kvällen så blir kroppen piggare p g a man är uppjagad med positiv energi och hormoner (endorfiner + adrenalin = lyckorus(man är helt enkelt hög ))
Ni småkillar, varför sover inte ni?
Ni småpojkar borde också göra nåt av era liv istället för o sitta här hela nätterna...
Tackar
Nja, jag äter inte mer än innan (försöker gå ner i vikt samtidigt som jag förbättrar kondisen och styrkan, så det som ska förbrännas är kroppsfett snarare än mat) och jag äter på samma tider som innan så... Brukar tycka att det är lättare att somna om man kör slut på sig. Idag är jag bara uppe för att det är trevligt att tjöta med folket
Hmmm, funderar starkt på om man skulle försöka börja släpa ut (tramp) cyckeln på förmidagarna och rulla några mil faktiskt. Kanske inte skulle vara helt taskigt för varken hälsan eller dygnsrytmen, och så hade man ju haft nånting att göra iaf.... :/
Och det bestämmer du?! Kom med i snacket istället för att tjura i ditt hörn a
Ah, du menar så. Det är förvisso en poäng, men sånt går ju å andra sidan ur kroppen ganska fort (tränar inte direkt innan läggdags, det går alltid några timmar innan jag kryper i säng) och dessutom så gör jag ju av med all överskottsenergi... Men det är klart, det finns ju olika skolor inom allt. En del säger si, en del säger så. Jag har hört att det är bra att träna innan läggdags och att det hjälper en att sova, så jag testar ett tag och ser om det funkar
Vet bara varför den förra stängdes, ca 5 medlemmar som skrev konstant. Men tjata på ni och vissa andra måste tyvärr jobba så kan inte sitta och tjata på SH.
Jag tjurig? haha nej men jävligt grinig på allt löst folk.
Självklart är det bästa sättet att testa sig fram hur just din kropp fungerar. För dagsjournal över träningsmängd (aktivitet, tid + puls) så kan man lättare hitta hur du ska träna. Även beräkna vad för sorts kost som gynnar ditt ändamål
Kan säkert vara en idé. Jag blir dock inte särskilt trött av att cykla, så jag terränglöper istället. Funkar bra och ger ganska allsidig träning för benen (träninsgvärk i både vader, lår, rumpa och rygg de första dagarna), och sen avslutar jag med lite gammal hederlig fysträning nr jag kommer hem och fortfarande har pulsen uppe. Märker inte ännu om jag sover bättre, men även om det inte funkar på det sättet så lär det ju garanterat ha andra positiva effekter. Ut och träna du, det gör gott
Har det funnits fler nattrådar? När då?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |