Nej inte fan går ja ner i tvättstugan nu, på dan såklart!
Strömmen stängs av kl 22 dessutom...
Busken, ska du med o köra i morgon?
Aha, då förstår jag lite bättre Vi kan tvätta när fan som helst (även på söndagar då man egentligen inte heller får), så alla gör precis det. Ganska smidigt egentligen när man mitt i natten kommer på att man har ont om något visst plagg inför morgondagen
Det beror väl på... När, var, hur och vilka? Är som sagt en ganska så långsam förare så jag vet knappt om ni vill ha mig med...
Skaffa sig ett renoveringsobjekt och bygg ihop?
Har ni gjort nåt vettigt idag?
Hahha...va fan, hur gammal är du :S
Du kan se fram emot många trevliga kvällar i tvättstugan framöver
Aha, då förstår jag lite bättre Vi kan tvätta när fan som helst (även på söndagar då man egentligen inte heller får), så alla gör precis det. Ganska smidigt egentligen när man mitt i natten kommer på att man har ont om något visst plagg inför morgondagen
Det beror väl på... När, var, hur och vilka? Är som sagt en ganska så långsam förare så jag vet knappt om ni vill ha mig med...
Haha är HELA 20
Ja fyfan, det blir väl så. Eller så skiter jag i att tvätta och bara köper nytt hela tiden. Jävla kvinnogöra..
Edit: jag kan svanka om du vill, går ju tydligen inte köra fort då.
Ja de e de fanimej, men va fan ska man göra :S
Då vill fan jag också haka.
mjadu, jag tror jag kör på morsan ett tag till, tills det inte går längre
Ställer bara av en påse på farsans jobb på fredagen och hämtar den nytvättat och klar på måndagen. Lyx!
Orka gå ner i tvättstugan mitt i natten :S
Då vill fan jag också haka.
mjadu, jag tror jag kör på morsan ett tag till, tills det inte går längre
Ställer bara av en påse på farsans jobb på fredagen och hämtar den nytvättat och klar på måndagen. Lyx!
Vad är det du säger, det är det första man ska säga. Bara göra klart för dom, ska det finnas en chans för oss så tvättar du punkt.Kom då din barnrumpa, berätta inte för nån tjej att du inte tvättar din egen tvätt bara.
Svågertorp, sp1 macken kl 1800. Kör mot Lödde för att kolla streetracen o snacka gojja. Spelar roll, finns motarder oxå. Sluta vara sån mes o häng med nu. Kan ju inte vara speciellt roligt o köra sjlv hela tiden, el dom få gånger du gör d.
Edit: jag kan svanka om du vill, går ju tydligen inte köra fort då.
Jag gör det inte heller så ofta, bara när jag upptäcker att allt av något är smutsigt.
Lite framförhållning?
Vad är det du säger, det är det första man ska säga. Bara göra klart för dom, ska det finnas en chans för oss så tvättar du punkt.
Annars kör man första tvätten i 90grader vitt och färgat så slipper man röra det där.
Kom då din barnrumpa, berätta inte för nån tjej att du inte tvättar din egen tvätt bara.
Kommer mamma hem och städar o lagar mat åt dig också?
Haha, om ni vill ha mig med så hänger jag på, jag vill bara inte vara till besvär. Jag brukar åka med farsan och ett par av hans hojåkande polare, de kör ungefär lika fort som jag Men visst, jag kan väl hänga med då! Då ses vi där
Angående motarder så är det möjligt att jag är snabbare rakt fram, men jag tror nog att de drar mig i kurvorna... Det är bara att inse, jag är nog mer av en cruiser än en racer
Haha, det är lugnt. Kör du så som man ska så kan du få posera sen när vi står stilla
Ey! Inte den tonen. Bara för att jag fortfarande är ung och fräsch.
Jag är singel, men skulle jag hamna i den sitsen så ja.Dom? Brukar du ha flera på lager? Om en säger nej slänger du ut henne o tar nästa på listan.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|