Tråden för de nattaktiva!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Good for you, min är fortfarande avställd. Tar emot som fan när det är bra väder.. :mad:

du vet att d tar typ 2 sek att ställa på på nätet, inte alls komplicerat. Eller d e din mamma som gör det oxå? :arsele

:D:D:D:D

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo
fröken...huummm längesen ngn sa det....nää...har ju inga förslag, har bara trist:(, så vill ju bli lite underhållen..småpojkar....minderåriga...då kan vi ju inte diskutera vad som helst;)

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
du vet att d tar typ 2 sek att ställa på på nätet, inte alls komplicerat. Eller d e din mamma som gör det oxå? :arsele

:D:D:D:D

Haha käften! Det är så att jag inte KAN köra än, är fortfarande sjukskriven efter att jag lyckades med konststycket att krascha i somras.

fröken...huummm längesen ngn sa det....nää...har ju inga förslag, har bara trist:(, så vill ju bli lite underhållen..småpojkar....minderåriga...då kan vi ju inte diskutera vad som helst;)

Du anar inte vad jag besitter för kunskaper damen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

Du har inte funderat på att gå o lägga dig då? =)
Det är väldans skönt :p

Dessa småpojkar har nog fått höra det mesta dock så de går nog bra att dra igång utan att de blir allt för generade :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Haha käften! Det är så att jag inte KAN köra än, är fortfarande sjukskriven efter att jag lyckades med konststycket att krascha i somras.

Du anar inte vad jag besitter för kunskaper damen.

:D :D det är ingen konst att krasha, o en sjukskrivning är ju perfekt. massa tid att köra hoj. :D :D nää skoja med dig plutten, hoppas att du är hel snart igen. :) :krama

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Hahhah, inte är det väl någon minderårig här? (tror bestämt jag är yngst)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Vafan, kan folk sluta kalla oss små och minderåriga!?:mad: 18-årsgränsen är ju passerad sen länge vafan:fatta!

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo
Du har inte funderat på att gå o lägga dig då? =)
Det är väldans skönt :p

Dessa småpojkar har nog fått höra det mesta dock så de går nog bra att dra igång utan att de blir allt för generade :D

jo, tanken slog mig, det är skönt att sova, kanske ska göra desamma som dig då, var det 01.00 du sa?:D...jo de små fröna har nog hört det mesta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
I min ålder så är rutiner a och o :D

Ja, kan tänka mig det. Du vill ju inte glmma något viktigt, som att ta dina piller eller gå på toa innan du går och lägger dig:D

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
:D :D det är ingen konst att krasha, o en sjukskrivning är ju perfekt. massa tid att köra hoj. :D :D nää skoja med dig plutten, hoppas att du är hel snart igen. :) :krama

Det är en konst att göra det med stiil :tummenupp
Nej fyfan, det suger getballe då skadan har pajat tamefan allt jag älskade att göra. Jag är så jävla arg att jag blir glad :) :)

Tack du :wiggle

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
jo, tanken slog mig, det är skönt att sova, kanske ska göra desamma som dig då, var det 01.00 du sa?:D...jo de små fröna har nog hört det mesta

Ja jag satsade på 01:00 men ja gick o borsta tänderna precis så ja piggna till lite så flyttar fram tiden till samma tid som igår, 01:30, kroppen kände direkt av att 01:00 inte alls var enligt rutin :D

Vi kan ju försöka chockera de små liven med nåt riktigt radikalt :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...