Tråden för de nattaktiva!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Svågertorp, sp1 macken kl 1800. Kör mot Lödde för att kolla streetracen o snacka gojja. Spelar roll, finns motarder oxå. Sluta vara sån mes o häng med nu. Kan ju inte vara speciellt roligt o köra sjlv hela tiden, el dom få gånger du gör d. :va

Fasen, jag vill också. :(

Dom? Brukar du ha flera på lager? Om en säger nej slänger du ut henne o tar nästa på listan. :D

Jo? Är väl så man ska göra?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hårtrollet, jag kör en lite er6a nu. Det går inte piska den hur mycket som helst. :D Hade varit jävligt kul om du kom iaf. :tummenupp

Jag skyller absolut inte på min båge, jag är bara inte så himla snabb av mig:D Hojen kan man säkert piska lite, men jag kan inte. Kurvteknik och sånt lämnar säkert också en hel del att önska, men annars är jag bara i grund och botten långsam när jag kör:D Brukar kunna hålla mig omkring laglig fart eller strax över i kurvor och upp till 30 över på lite rakare vägar då jag inte vill bli av med kortet... Says it all:D Sen så har min hoj bara lite drygt halva motorvolymen av din lånehoj:gnissla
Men ok, om du vill det så kommer jag väl då:tummenupp

Vafan, flyttade du när du var 16 eller?

Jepp. Fick en bra deal på en lägenhet lagom till andra halvan av första gymnasieåret, och att bo så pass nära min skola som den låg innebar att jag slapp pendla en timme enkel väg varje morgon och eftermiddag. Och då fick man ju rå om sig själv:tummenupp

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Jepp. Fick en bra deal på en lägenhet lagom till andra halvan av första gymnasieåret, och att bo så pass nära min skola som den låg innebar att jag slapp pendla en timme enkel väg varje morgon och eftermiddag. Och då fick man ju rå om sig själv:tummenupp

aha, okej. Jag hade inte tid att ha eget när jag gick i skolan, jobbade kvällar och helger jämt. :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
eftersom du själv sagt att du i princip inte har något liv så är det bara sätta sig i din lilla roddbåt o ro mot malmö. :D:D:D du lär säkert vara framme lagom i tid tills vi ska köra. :tungan

:krama

Vaddådå, jag har ju ett liv några timmar varannan vecka iaf! :gnissla

Hahhah, nåja. Skulle nog gå att ta morgon båten och gasa söderut iofs, men, ujuj... :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...