Tråden för de nattaktiva!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Oj, snart får du handla på systembolaget...

Minsann, synd bara att jag inte har råd.

Men! Då! Får vi allt dra åt på svångremmen...

[YOUTUBE-ID]RbrbHa7HA4Y[/YOUTUBE-ID]

huummm ja då är ni yngst, nästa omydiga ju, trodde inte Norman hade sådan koll...

Omyndig, fnys!:mad: Jag får köra obegränsade hojar om bara lite mer än en månad!:tuttar

Skitunge!:sissy

man kan ju aldrig lita på en italienare :p

Sant, det är en ohederlig skara det där:gnissla

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Minsann, synd bara att jag inte har råd.

Men! Då! Får vi allt dra åt på svångremmen...

[YOUTUBE-ID]RbrbHa7HA4Y[/YOUTUBE-ID]

Omyndig, fnys!:mad: Jag får köra obegränsade hojar om bara lite mer än en månad!:tuttar

Skitunge!:sissy

Sant, det är en ohederlig skara det där:gnissla

Va fan är det med ungdomarna nu för tiden, inte ens råd till sprit?!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Va fan är det med ungdomarna nu för tiden, inte ens råd till sprit?!

Anar du hur dyrt det är att spela säckpipa!? Fyfan, fullt med slitdelar som kostar massor med pengar och ska bytas ofta... Jag ska vara glad om jag har råd att andas:mad:

Edit: Nu är klockan ett, godnatt gamling!:D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Anar du hur dyrt det är att spela säckpipa!? Fyfan, fullt med slitdelar som kostar massor med pengar och ska bytas ofta... Jag ska vara glad om jag har råd att andas:mad:

Att du ens skriver ut över ett stort publikt forum att du hellre lägger pengar på att blåsa o hålla liv i ditt kojuver än att köpa sprit :näsblod

Stackare...ja du tycker du ska ta å sälja lite av din egen...hemmagjorda:), så de får en riktigt trevlig Valborg...

Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Att du ens skriver ut över ett stort publikt forum att du hellre lägger pengar på att blåsa o hålla liv i ditt kojuver än att köpa sprit :näsblod

Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...
Sprit är farligt på många olika sätt, dock verkar man bli isolerad av säcken för att man inte har råd att vara ute bland puckon.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Klart fan man gör, spriten är ju ute ur kroppen dagen efter och lämnar bara ågren kvar! Säckpipan är evig:yoparty

Men så långt borta bro jag inte, kom hit och sup!:D

hehe you go girl!

:huvet

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Sprit är farligt på många olika sätt, dock verkar man bli isolerad av säcken för att man inte har råd att vara ute bland puckon.

En jänkare av äldre modell, en hyffsat nykter chaufför o en dunk me hemkört så har man en kanoners helkväll :tummenupp

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO