Jag har bara en månad kvar
Lycka till! Eller ja, bara du har allt i ordning så behöver du ju inte lita till tur. Men ändå, hoppas att det går bra!
Oj, snart får du handla på systembolaget...
Lycka till! Eller ja, bara du har allt i ordning så behöver du ju inte lita till tur. Men ändå, hoppas att det går bra!
huummm ja då är ni yngst, nästa omydiga ju, trodde inte Norman hade sådan koll...
Oj, snart får du handla på systembolaget...
huummm ja då är ni yngst, nästa omydiga ju, trodde inte Norman hade sådan koll...
Gubbe!
man kan ju aldrig lita på en italienare
"Vem kommer inte in på systeemet!?" , Hunden, Katten, Glassen och Bushido och SJP
Minsann, synd bara att jag inte har råd.
Men! Då! Får vi allt dra åt på svångremmen...
[YOUTUBE-ID]RbrbHa7HA4Y[/YOUTUBE-ID]
Omyndig, fnys! Jag får köra obegränsade hojar om bara lite mer än en månad!
Skitunge!
Sant, det är en ohederlig skara det där
Va fan är det med ungdomarna nu för tiden, inte ens råd till sprit?!
Anar du hur dyrt det är att spela säckpipa!? Fyfan, fullt med slitdelar som kostar massor med pengar och ska bytas ofta... Jag ska vara glad om jag har råd att andas
Anar du hur dyrt det är att spela säckpipa!? Fyfan, fullt med slitdelar som kostar massor med pengar och ska bytas ofta... Jag ska vara glad om jag har råd att andas
Stackare...ja du tycker du ska ta å sälja lite av din egen...hemmagjorda, så de får en riktigt trevlig Valborg...
Får du ligga nå då? Så det är värt det menar jag..
Klart jag får ligga, du anar inte hur många PM jag får varje dag!
Sprit är farligt på många olika sätt, dock verkar man bli isolerad av säcken för att man inte har råd att vara ute bland puckon.Att du ens skriver ut över ett stort publikt forum att du hellre lägger pengar på att blåsa o hålla liv i ditt kojuver än att köpa sprit
Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...
Att du ens skriver ut över ett stort publikt forum att du hellre lägger pengar på att blåsa o hålla liv i ditt kojuver än att köpa sprit
Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...
hehe you go girl!
Sprit är farligt på många olika sätt, dock verkar man bli isolerad av säcken för att man inte har råd att vara ute bland puckon.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|