Tråden för de nattaktiva!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Stackare...ja du tycker du ska ta å sälja lite av din egen...hemmagjorda:), så de får en riktigt trevlig Valborg...

Sprit har jag redan. :tummenupp Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/

(inte fan tänker jag sitta & supa själv)

Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...

Du, jag bor i världens centrum!

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...:banana

stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket :D

Sprit har jag redan. :tummenupp Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/

Ja men det gör inte jag...

Last edited:

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Hoj
ooo

++++10 på den kommentaren...ja tror faktiskt han gör det, ingen idé du försöker ngt med honom...:tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...:banana

PM från säckpipsälskare som vill ligga såklart;)

Fast nu när jag tänker efter så är det kanske själva pipan de älskar och vill ligga med...:va

stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket :D

Ja men det gör inte jag...

As:mad:

Inte jag heller, så pallra dig nu hit ögonaböj!

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
PM från säckpipsälskare som vill ligga såklart;)

Fast nu när jag tänker efter så är det kanske själva pipan de älskar och vill ligga med...:va

As:mad:

Inte jag heller, så pallra dig nu hit ögonaböj!

Jag sätter inte min fot i skåne...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO