@nna
Let´s go
Klart jag får ligga, du anar inte hur många PM jag får varje dag!
pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...
Klart jag får ligga, du anar inte hur många PM jag får varje dag!
Stackare...ja du tycker du ska ta å sälja lite av din egen...hemmagjorda, så de får en riktigt trevlig Valborg...
Hade de bott lite närmare så hade man självklart bjussat på lite men småkidsen bor ju långtbortihelvete...
pm=ligga...oj ngt jag missat eller jag kanske helt och hållet inte fattar vinken...
Sprit har jag redan. Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/
(inte fan tänker jag sitta & supa själv)
Du, jag bor i världens centrum!
stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket
Ja men det gör inte jag...
Ja raggarsvin är roliga typer och i soffan på en jänkare har man druckit många dunkar.En jänkare av äldre modell, en hyffsat nykter chaufför o en dunk me hemkört så har man en kanoners helkväll
Sprit har jag redan. Valborgen hänger nog mer på om man lyckas lura ut någon eller om det blir lika trist som det brukar. :/
(inte fan tänker jag sitta & supa själv)
Du, jag bor i världens centrum!
stackarn har ju bara hört de stora pojkarna på sh prata om pm o ligga hela tiden så han tror ju att ligga är när man får ett pm, inte lätt dedär när man flytta hemifrån innan mamma o pappa hade blommor o bin snacket
Ja men det gör inte jag...
++++10 på den kommentaren...ja tror faktiskt han gör det, ingen idé du försöker ngt med honom...
PM från säckpipsälskare som vill ligga såklart
Fast nu när jag tänker efter så är det kanske själva pipan de älskar och vill ligga med...
As
Inte jag heller, så pallra dig nu hit ögonaböj!
Nepp, nu fattar jag ingenting.
Vad du är negativ.
Vad du är negativ.
nee inte jag heller....jag skyller på att jag är trött...du har dock fritt tolkningsutrymme, bara ta det som du känner passar dig bäst just nu...
Ni är läskiga. Pratar knasit gör ni också.
Grinig gammal gubbe vettu...
Då ska du göra som jag ska göra nu, nanna kudde!
Se så, bums i säng!
Grinig gammal gubbe vettu...
Då ska du göra som jag ska göra nu, nanna kudde!
Se så, bums i säng!
Men jag är ingen skåning, jag är importerad från uppsala! Så jag är inte lika läskig och pratar inte lika knasit.
Jepp, godnatt på dig gamlo!
Men jag är ingen skåning, jag är importerad från uppsala! Så jag är inte lika läskig och pratar inte lika knasit.
Såklart...om du så gärna vill ha sällskap så ska inte jag vara sån..
åfan, vafan flyttade du ner till danmark för då?
Du får börja på soffan så får vi allt se sen
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |